1

Onderwerp: zoon 6

Mijn jongste werd afgelopen weekend 6 en ik had werkelijk geen idee wat ik voor m zou willen/moeten maken. ALles was de revue al gepasseerd.
Tot een dag van te voren hij meldde: "ik wil een zee, met beesten enzo..."
Ok , daar kan ik iets mee.
Helaas veel te veel dingen aan de hand dus de taart moest de avond van te voren in korte tijd gvuld, gesmeerd, bekleed en gedecoreerd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VF33RNCG.jpg

Op verzoek van mn zoon gevuld met jam en banketbakkersroom (zwitserse room uiteindelijk). En natuurlijk volop geinspipikt van t voren. Dank aan ieder wiens ideeen ik gebruikt heb!

2

Re: zoon 6

Echt super hoe je dat zandstrand gemaakt heb. De vraag is alleen: hoe? Ik vond hem echt mooi!

Groet, Monique

Volg je hart...want dat klopt!

3

Die is wel heel leuk geworden voor een snelle taart. Dat was mij niet gelukt hoor

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

dat zand is gemaakt van fijngemalen verkade san fransico koekjes.
Was trouwens ideaal, omdat ik een dochter en een zus heb die niet van marsepein houden. Er zit dus ook geen marsepein onder maar alleen koekkruimels op de botercreme.
Dat was trouwens dit keer de merenque botercreme, en ik denk dat ik NOOIT meer iets anders wil...JAMMIE

5

Hij is hartstikke leuk

6

super leuk gedaan en handig opgelost voor degene die geen marsepein lusten erg gaaf hoor deze strand taart

7

Heel leuk zeg. En nog gefeliciteerd.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Hihi wat een leuk strandtaartje!

Groetjes Renske

9

mooi hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

Leuk zeg! Je kan niet zien hoor dat je hem snel hebt gemaakt, hij ziet er top uit :Y

11 Laatst bewerkt door TaartJo (23-10-2008 07:54)

Hij is gaaf!
En je ziet echt niet dat je dit in korte tijd gemaakt hebt.
Ik heb voor m'n ventje z'n verjaardag ook een zee/zand taart gemaakt en die koekjes op bc smaakt echt heel lekker. Ik ben ook niet zo'n marsepein eter.

Gefeliciteerd met je zoon!!

12

gave taart :)

Wat een leuke taart!!!!

14

Hij is heel leuk!!

15

Heel erg leuk hoor!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

16

Erg leuk, vind dat 'zand' zo leuk :Y

17

super leuk gedaan :D
En dat 'zand'is echt een toper :D

wat vond je zoontje ervan ?

18

Zoon vond m "goed" eigenlijk geheel NIET ONDER DE INDRUK..want hij had toch om een zee taart gevraagd... duh... :) wijsneus.

Hij heeft een aardig brok op, dus hij zal wel gesmaakt hebben, en voor de rest had ie meer aandacht voor zn kadoos.