Onderwerp: Zwarte Piet plaatje zonder taart
Ik ben aan oefenen met puzzelplaatjes en dacht oh....bijna Sinterklaas, dus vandaar mijn eerste puzzelplaatje van zwarte piet.
veel kijk plesier

gr minnie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zwarte Piet plaatje zonder taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben aan oefenen met puzzelplaatjes en dacht oh....bijna Sinterklaas, dus vandaar mijn eerste puzzelplaatje van zwarte piet.
veel kijk plesier

gr minnie
ziet er heel leuk uit 
Leuk gedaan!
Hij is heel leuk!!
Hoi, ik ben nog een beginneling met puzzelen hoor, maar ik geloof dat ik wel eens ergens gezien heb dat je de neus onder het gezicht legt.
Dus eigenlijk eerst de neus puzzelen, daaroverheen lapje marsepein/fondant van het gezicht en dan de neus weer modeleren.
Als ik het totaal verkeerd heb moeten jullie het ook zeggen hoor (moet het zelf nog uitproberen namelijk)
Groetjes Nicolette
Hihi wat een grappige piet.
Wat een leuke ruches heb je gemaakt!
Hoi, ik ben nog een beginneling met puzzelen hoor, maar ik geloof dat ik wel eens ergens gezien heb dat je de neus onder het gezicht legt.
Dus eigenlijk eerst de neus puzzelen, daaroverheen lapje marsepein/fondant van het gezicht en dan de neus weer modeleren.
Als ik het totaal verkeerd heb moeten jullie het ook zeggen hoor (moet het zelf nog uitproberen namelijk)Groetjes Nicolette
Hey Nicolette, Bedankt voor de tip...wust het niet...vond het al een beetje raar uit zien.
gr minnie
Bedankt voor de leuke reakties :-) ruches, heb ik bij het suiker atelier module 1 van pme masterclass geleerd.
Dat heb je geinig gedaan...een tip: leg de ruches onder zijn kin in plaats van er op 
Hartstikke mooi, en inderdaad vooral de ruches zijn prachtig !!!
ziet er geweldig uit
Dat heb je geinig gedaan...een tip: leg de ruches onder zijn kin in plaats van er op
Ik vond dat juist moeilijk. de kleurplaat die ik had, heeft zwarte piet geen kin...ik vond het ook raar. ik denk dat ik en bruine kin zelf eronder gaat maken. Alle tips zijn welkom. Nogmaals bedankt
Oooh Minnie die is wel goed gelukt hoor. Je hebt al 2 tips gekregen van de andere meiden dus meer tips heb ik niet 
Meer tips heb ik ook niet. Leuk gedaan.
Een lekkere taart maken en deze piet er mooi opdoen.
ik vind jullie tips super handig...wil meteen aan de slag met een nieuwe...maar moet nog 6uur werken ;-(
leuk
ben benieuw naar de volgende!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zwarte Piet plaatje zonder taart