Onderwerp: Mijn eigen verjaardagstaart en woezel en pip
Voor het eerst met marsepein gewerkt bij beide taarten, maar ik gebruik toch liever fondant. Er ging ook van alles mis, vandaar dat ze een beetje bobbelig zijn helaas..

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eigen verjaardagstaart en woezel en pip
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst met marsepein gewerkt bij beide taarten, maar ik gebruik toch liever fondant. Er ging ook van alles mis, vandaar dat ze een beetje bobbelig zijn helaas..

Wat een super gezellig Woezel en Pip zeg! Leuk de zijkant zo. Ikzelf vind marsepein weer lekkerder om mee te werken 
zijn leuke taarten geworden. vrolijke kleuren gebruikt.
heb pas zelf een woezel en pip taart gemaakt, vind de hondjes erg leuk om te maken. we hebben trouwens hetzelfde plaatje gebruikt :-)
Heel erg leuk zeg! Nog gefeliciteerd met je 26ste verjaardag!
Leuke taarten!
Dankjewel allemaal! Ik vond trouwens dat er erg wienig kleurplaten te vinden waren van woezel en pip. ik had gedacht dat het populairder zou zijn.
Leuk!!!!
Het ziet er helemaal super uit. Mooie roosjes en een leuke woezel en pip.
Mooie taarten. En gefeliciteerd met je verjaardag!!
wow prachtige taarten 
wat een mooie taarten
Schattige Woezel en Pip en wat een mooie roosjes!
Wat een vrolijke taartjes 
Wat een lief plaatje van Woezel en Pip! Mooi geworden hoor 
Ze zijn leuk geworden! Begin toch een beetje Woezel en Pip fan te worden hoor, ze zijn ook zo leuk
zo heel veel bobbels waar dan ik zie niks ik zie twee hartstikke gave taarten gemaakt nog van harte gefeliciteert
Gefeliciteerd!! Mooie taarten heb je gemaakt!
zo heel veel bobbels waar dan ik zie niks ik zie twee hartstikke gave taarten gemaakt nog van harte gefeliciteert
Haha! Een kwestie van de goede kant fotograferen. De woezel en piptaart was mijn eerste koemelkvrije en had ik afgesmeerd met jam. Alleen was ik de jam vergeten te zeven, met als gevolg dat het een grote hobbel was. Dus toen heb ik er aan de bovenkant nog maar een laagje overheen gedaan en de zijkant zoveel mogelijk bedekt. Maar degne die hem heeft opgehaald was niks opgevallen zei ze gisteren nog.
Bij mijn verjaardagstaart was tijdens het bekleden van de taart de marsepein helemaal uitgerekt bij een stukje en aan de andere kant gescheurd. Ik vind dat je met het decoreren toch nog een hoop kan verbergen gelukkig!
Hele leuke taarten!
leuke taarten hoor!!
wat een enige taarten zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eigen verjaardagstaart en woezel en pip