Re: de glimlach van een kind
Heel gaaf. Glimlach van een kind is toch mooiste wat je kan krijgen
ondanks dat je wat anders in gedachten had 
www.taartenvanmanika.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » de glimlach van een kind
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel gaaf. Glimlach van een kind is toch mooiste wat je kan krijgen
ondanks dat je wat anders in gedachten had 
leuk!! waar is de eskimo? in de iglo 
Leuk!
De volgende keer mss wat beter suggereren: "zal ik een barbie voor je maken?"
Dat werd onmiddellijk heel krachtig afgewezen!!! Het is een kind met een heel duidelijk eigen willetje. Maar ze is toch zo leuk!
leuk!! waar is de eskimo? in de iglo
Jij mag niet meer meeraden.
Je bent trouwens de enige die naar de eskimo vraagt!
Wat is dat toch met die pinguins. Mijn zoontje riep in maart al dat hij met zijn verjaardag (in september) een kasteeltaart wilde hebben. Dat leek me helemaal geweldig om te maken. Hij heeft het tot 2 weken voor zijn verjaardag volgehouden. Toen wilde hij ineens geen kasteel meer, maar een pinguintaart. Ik dacht toen ook snik daar gaat mijn kasteel!
Ik kan het eigenlijk niet verklaren maar op een of andere manier liggen die patchworkcutters al van mei in mijn werktrolley. Het zijn gewoon erg leuke beesten. En ik ben toch meer een wintermens :-D Dus heel erg om de pinguins te maken vond ik het niet.
De reden waarom ik de Cars eigenlijk niet paradewaardig vond: hij is zo kaal. Een heel snel gemaakt taartje omdat we net terug waren van vakantie en ik het zielig vond dat Sidney dit jaar geen taart zou krijgen.
Maar ik wil jullie allemaal bedanken voor de complimentjes. Binnenkort kan ik ook meer reageren in de parade. 
ooh vooral je ICE cake vind ik geweldig en wat een leuk idee om die op een spiegelende ondergrond te zetten!! Echt een heel leuk effect zo!!
Wauw Nathalie, wat een mooie taarten weer. Cars is ook wel paradewaardig hoor, ook al worden we er z
Geweldige taarten!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » de glimlach van een kind