1

Onderwerp: blokkercupcake papiertjes. GRRRRRR

Dacht ik voor de traktatie van mijn zoons verjaardag "effe" een stel cupcakes te bakken. Wilde neutrale papiertjes, dus de papieren vormpjes bij Blokker gehaald, maar men, wat een ondingen zijn dat! Veel te wijd, je moet ze kreukelen om in de muffinvorm te kunnen proppen en ze zijn veel te licht: het beslag blijft overal aanplakken als je het erin doet, vormpje zit aan lepel vast en zo kiepert de boel om :grr:.

Argh! Had voorheen de vormpjes van Hema, maar wilde nu iets zonder strepen of stippen. Iemand een betere suggestie voor witte vormpjes van een andere winkel? Want de 100 die ik nu overheb gaan zo linea recta de kliko in.

2

Re: blokkercupcake papiertjes. GRRRRRR

Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee.....:nooo

Groetjes Marlies.

3

Frustrerend he...? Hoop dat het toch wel beter gaat.... :)

cake a day, takes the sorrow away!!!!

4

De eerste lading is uit de oven en ze zijn...ach ja...waarschijnlijk wel eetbaar. Maar er is een enorme bult op allemaal gekomen, dus dat wordt afsnijden voor het decoreren.

Zullen zoonliefs wel niet erg vinden.:D

5

dr oetker heeft neutrale cc. Wel in een kleurtje. Maar geen stippen, krullen, hartjes enzo wat de hema altijd heeft.

Ik doe altijd mijn beslag met een spuitzak in de vormpjes en heb er verder geen problemen mee hoor. Wat je kunt doen om de bult te voorkomen is meteen na het bakken een broodplank op de vorm met warme cakjes leggen. Dan wordt de bovenkant mooi plat. Succes

7

ik heb tig papiertjes geprobeerd, en verschillende beslagmixen
maar bij mij  werkte het beste met nigela beslag, in cupcakepapiertjes uit duitse supermarkt. gewoon witte, waarvan ik eerst bang was dat het niet veel voorstelde, dus maar 2 doosjes mee genomen (100 per doosje) maar uiteindelijk allemaal op gemaakt voor 2 bestellingen omdat het supergoed ging.

nu dus alleen binnenkort terug naar duitsland :D

heb nog een hele lading gekleurde van dr. oetker, en die blijven bij mij alleen goed zitten als ik beslag mix gebruik waar alleen nog maar water bij hoeft.

groetjes José

ik ben er ook niet kapot van ! Vind dat er errug veel boter doorheen komt en in de bakblik blijft liggen.... Dr. Oetker is en blijft mijn favo maar die kleuren he ...... Onze hema heeft pas sinds kort papiertjes, maar een soort kleur dus die worden de volgende die ik uitprobeer !