Re: reliefmatjes?
toevallig had ik het daar met mijn moeder over gister...maar dat is dus wel een aanrader? dank je wel!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » reliefmatjes?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
toevallig had ik het daar met mijn moeder over gister...maar dat is dus wel een aanrader? dank je wel!!!
Ik haal dit topic even omhoog in de hoop dat Marjolein dit nog leest of iemand anders het weet: dat patroon op de bovenste witte cupcake op Marjoleins foto, komt dat ook bij pipoos vandaan? Ik zoek me er helemaal lens naar maar kan het er niet vinden (zowel niet bij de winkel als online).
Ik haal dit topic even omhoog in de hoop dat Marjolein dit nog leest of iemand anders het weet: dat patroon op de bovenste witte cupcake op Marjoleins foto, komt dat ook bij pipoos vandaan? Ik zoek me er helemaal lens naar maar kan het er niet vinden (zowel niet bij de winkel als online).
Heb je al antwoord? Stuur Marjolein anders even een mailtje!
Dames, weet iemand van jullie hoe ik aan een reliefmatjes of rollers kan komen voor geboorte? Dus babystuff??
Dames, weet iemand van jullie hoe ik aan een reliefmatjes of rollers kan komen voor geboorte? Dus babystuff??
Hebben jullie al een favoriet cuttlebug motiefje? Wil misschien binnenkort ook wat gaan bestellen dus tips zijn welkom..
Kitchen_Queen schreef:Dames, weet iemand van jullie hoe ik aan een reliefmatjes of rollers kan komen voor geboorte? Dus babystuff??
Maa rdie zien er zo groot uit? Ik dacht eerder aan zoiets als wat ze in de shop verkopen (zoals bv rijstekorrels) maar dan babyprintjes ofzo, snap je wat ik bedoel?
Er staat bij deze een afmeting van 5 bij 7 cm en ik wil het gebruiken voor cc's etc
Meeeen ik voel me zooo stupppiiddd met al mn vragen
Freya schreef:Ik haal dit topic even omhoog in de hoop dat Marjolein dit nog leest of iemand anders het weet: dat patroon op de bovenste witte cupcake op Marjoleins foto, komt dat ook bij pipoos vandaan? Ik zoek me er helemaal lens naar maar kan het er niet vinden (zowel niet bij de winkel als online).
Heb je al antwoord? Stuur Marjolein anders even een mailtje!
toevallig dat ik dit lees, had hier niet meer gekeken, omdat ik ze later vond op die kaartenmakerij-site die later ook werd gepost.
birgitta schreef:Kitchen_Queen schreef:Dames, weet iemand van jullie hoe ik aan een reliefmatjes of rollers kan komen voor geboorte? Dus babystuff??
Maa rdie zien er zo groot uit? Ik dacht eerder aan zoiets als wat ze in de shop verkopen (zoals bv rijstekorrels) maar dan babyprintjes ofzo, snap je wat ik bedoel?
Er staat bij deze een afmeting van 5 bij 7 cm en ik wil het gebruiken voor cc's etc
Meeeen ik voel me zooo stupppiiddd met al mn vragen
maar de afbeelding zelf is kleiner, je wilt toch een circel op de cc plakken met de afbeelding erop.
zoals dit voorbeeld van de link
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=32502
ps stupppid vragen bestaan hier niet Kitchen_Queen
Hoi hoi
Ik kwam dit topic toevallig tegen bij het zoeken
Zou iemand mij kunnen vertellen of ik deze matjes http://www.hobbyhandboek.nl/resultaat.a … =cuttlebug kan gebruiken om een mooi printje te krijgen in marsepein?
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Mariska
Oh wat een supertips toch allemaal weer! ik wordt hier echt hebberig van
Ja die kan je goed gebruiken maar op deze site is er nog meer keuze en nu met 20% korting!
http://www.devo-sneek.nl/webshop/index. … itstart=50
En euh bij dit soort leuke dingen wordt ik ook heeeeeel erg hebberig. Ben nog maar net begonnen met het taart decoreren (vanaf begin dit jaar) maar mijn keuken kastjes puilen nu al helemaal uit met spullen.
Groetjes Bianca
Heee bedankt voor je reactie.
Heb er gister al 2 gekocht bij een andere site, maar hier word ik OOK heel hebberig van hahaha
Groetjes!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » reliefmatjes?