Onderwerp: Hihi!
Na een workshop van een vriendin van mij ben ik ook helemaal verslaafd geraakt aan het taartenbakken. Ik heb er ondertussen een aantal gemaakt en heb nog ideeen voor veel meer. Uiteraard worden de taartje steeds leuker en mooier maar om de kwaliteit te halen zoals de meeste hier ben ik nog wel even bezig. Echt mijn complimenten aan jullie koekenbakkers
Na vele uren anoniem tips en trics te hebben gelezen en vooral ook ideetjes te hebben opgedaan van de mooie taarten en cc die voorbij komen waag ik mij nu toch ook maar aan een actief forumleven.
Op dit moment ben ik met zwangerschapsverlof, ben over anderhalve week uitgerekend van mijn tweede meisje. Heb op het moment dus ook redelijk wat tijd om hieraan te besteden. Ik kom uit de Zaanstreek en loop de winkel in Wormer dus redelijk plat haha.. Heb ondertussen ook al heel wat vriendinnen verslaafd gemaakt door de vele taartenbak- en decoreersessies.
Ik werk, nu even niet , op de hoofdkantoor van Albert Heijn in Zaandam. Ben benieuwd of er nog meer AH'ers op het forum zitten.
Ik ga even wat foto's plaatsen om tips te krijgen om mijn taartjes nog mooier te laten worden.
Groetjes, Tamara