Re: Hello Kitty
Wat een geweldig strak taartje. Mooi geboetseerd ook.
Suzanne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Kitty
Wat een geweldig strak taartje. Mooi geboetseerd ook.
Suzanne
Heel erg mooi!!!
Prachtig gemaakt!!!
Hij is weer prachtig! Altijd eigenlijk...maar ze vervelen nooit!! 
Ja, weer eens een taartje van Annette, wat is ie mooi!!! Prachtig geboetseerd!!
Oh wat is ie mooi!!! Heel erg leuk met die frisse kleurtjes!!!
Jeetje wat ontzettend snoezig!
Je kan altijd zo goed zien dat het een taartje van jou is. Heel mooi op elkaar afgestemd, heel netjes en mooi gemaakt en echt jouw stijl. Ook deze is weer schitterend!
wat een scheetje heel erg mooi gemaakt
Ooh wat een leukerd zeg! Weer totaal anders 
Wat een plaatje! Heel leuk!
Groetjes, Monique
Helemaal goed, en originee. Wat een mooie en aparte 8 heb je geknutseld. Super
Ooooooh, wat een mega-mooie Kitty! Dat randje in dezelfde stijl als het jurkje, en de rest is helemaal in balans! Prachtige 8! Toppertje op Kitty gebied! (maar da's niet zo moeilijk bij mij
, z
Wat knap geboetseerd zeg, echt super strak.
Ik vind hem erg leuk.
Groetjes Ingeborg
wat prachtig gedaan!
Echt prachtig, mooi geboetseerd, mooie 8, mooie strakke taart, mooie kleuren, mooie decoraties.. ben er helemaal weg van 
Hij is heel mooi,en dat randje ga ik ook onthouden die vindt ik super.
Ik kom net terug van vakantie en duik "natuurlijk" meteen weer even het forum op. Kan niet alles bekijken, maar pik de taartjes met veel reacties er meteen even uit: en ja hoor! Weer een prachttaart. Komt een beetje als geroepen, dit idee want in mijn mail staat een vraag voor zondag met "doe maar in PIP"kleuren. Geen idee wat PIP is (al wel even gegoogled), volgens mij alleen nog maar gelezen bij jouw paardenstapel, maar dit is volgens mij wel PIP-stijl??
echt ooooooontzettend mooi...en zooo strak....en die kleuren zijn helemaal top....
Ja dat klopt hoor Jolanda, dit is inderdaad een beetje een oilily/pipperig stijltje 
Ik vind dat zelf ook zooo leuk, dat ik daar allerlei randjes en ideetjes van haal en ik alweer blij ben als ik die op een taart kan toepassen 
En Jozien, ik heb die stipjes inderdaad met het geometrie setje gemaakt, met het kleinste ringetje.
Echt ideaal dat doosje maar ik ben inderdaad ook vaak aan het stoeien om alles er weer op zijn plek in te krijgen 
Dan kijk ik maar in deleukstetaartenshop hoe het daar in het doosje zit en dan lukt het wel weer 
Bedankt voor jullie reacties!
Dank je wel!
En wat ik nog vergat: die 8 is echt supermooi!!!!!!!
Schattig!!
Wauw zeg, in 1 woord: Schitterend!!
ik ben er helemaal verliefd op
Wederom een WAUW!!!
Da's ECHT hello Kitty!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Kitty