1

Onderwerp: ajax en een snel blommetje

met jongenstaarten heb ik nog niet zoveel. heb 3 dochters en hier in huis is het een roze wolk van prinsessen, elfjes, dansen, glitter en goud. tja dan moet je het maar een beetje simpel houden (het was ook een last minute verzoekje) gewoon een voetbal taart.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IWYW66AX.jpg

het blommetje was voor mijn turkse schoonmaak waar ik bij op koffie ging. Een huis vol zussen en eten....erg veel gelachen en ik hoefde savonds niet meer te koken hahaha
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FPXU6EBE.jpg

Groet Corinne

2

Re: ajax en een snel blommetje

Leuk hoor!!
Ik ben ook meer voor roze, giltters, en die meisjestoestanden :P
Maar de voetbaltaart is ook erg leuk geworden!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

3

Oow je roze taart met bloemetjes en hartjes vind ik superrrrrrrr. Je voetbaltaart ziet er ook goed uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

gave taarten zeg!

Ik vind de voetbalranden erg leuk!!! Heb een ajaxtaart staan voor volgende week en zou het idee graag van je lenen als je dat goed vind!

groetjes

5

Heel goed gedaan het logo van ajax,maar de bloemetjes zijn zo vrolijk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

super, zien er goed uit :)

7

Wauw wat een mooie Ajakkes taart ;).
En ik ben helemaal weg van je blommetjes!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

8

Die zijn mooi! Ook weer heel netjes, je maakt ze heel mooi! Dat voetbalrandje is ook leuk, weer eens wat anders.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Hoezo simpel?? Meid ik vind hem fantastisch!! Jammer van de bovenkant zei mijn man.....maar ja....tis zijn cluppie nie.......hahahahaha

Maar die zijkant vind ik zooo super!! Hartstikke origineel, goed bedacht joh!!!!
Dit word een inspiratietaart dat weet ik z

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

10

Ik vind allebei de taarten super zeg!!
Vooral die rand van de voetbaltaart, geweldig! En zo eenvoudig vind ik het niet.

Groetjes Ingeborg

Groetjes Ingeborg

Nou ik ook niet hoor, ze zijn prachtig!
Hoe maak je van de mooie lijntjes (logo van Ajax), met een sugargun en heb je het logo dan eerst op de taart getekend ofzo...ben erg nieuwsgierig hoor maar ik moet ook nog een hoop leren!

Groetjes Kim

12

leuke taarten

13

Prachtig gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

14

Dames, dames eventjes voor de duidelijkheid, de zijkant heb ik hier geinspipikt van het forum ,alleen was het een feyenoord taart geloof ik. Ik heb hem een tijdje geleden voorbij zien komen en toen dacht ik...."die moet ik onthouden"...dus helaas niet orgineel, maar wel erg leuk!

glitter schreef:

Ik vind de voetbalranden erg leuk!!! Heb een ajaxtaart staan voor volgende week en zou het idee graag van je lenen als je dat goed vind!

kim schreef:

Hoe maak je van de mooie lijntjes (logo van Ajax), met een sugargun en heb je het logo dan eerst op de taart getekend ofzo...ben erg nieuwsgierig hoor maar ik moet ook nog een hoop leren!

De lijntjes zijn gemaakt met een sugargun. Lang leve de sugargun, een hele goede aanschaf!
Ajax logo was nog moeilijk, kon alleen een kleintje vinden en die heb ik uitvergroot tot het juiste formaat daarna op de taart gelegd en toen heel voorzichtig met de achterkant van een penseel de lijntjes overgetrokken. Gewoon doen, Succes.

Groet Corinne

15

corinne schreef:

Dames, dames eventjes voor de duidelijkheid, de zijkant heb ik hier geinspipikt van het forum ,alleen was het een feyenoord taart geloof ik. Ik heb hem een tijdje geleden voorbij zien komen en toen dacht ik...."die moet ik onthouden"...dus helaas niet orgineel, maar wel erg leuk!

glitter schreef:

kim schreef:

De lijntjes zijn gemaakt met een sugargun. Lang leve de sugargun, een hele goede aanschaf!
Ajax logo was nog moeilijk, kon alleen een kleintje vinden en die heb ik uitvergroot tot het juiste formaat daarna op de taart gelegd en toen heel voorzichtig met de achterkant van een penseel de lijntjes overgetrokken. Gewoon doen, Succes.

Pas heb ik ook een ajaxtaart moeten maken. En op deze site stond ook de handige tip om het plaatje op je fondant te leggen, en dan met een prikkertje de lijntjes op je fondant te prikken. Dan plaatje eraf halen en zwarte fondant (met sugergun gemaakt) op de stippellijntjes te leggen.

Je taarten zijn trouwens errug mooi! De voetbaltaart is mijn favoriet. De zijkant is echt heel leuk gedaan. Mag ik het idee af en toe is pikken van je? (knipper knipper, blink blink...)

groetjes Colinda

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

16

Mooie taarten zeg!!! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Oke oke, je hebt me overtuigd, tijd voor het aanschaffen van een Sugargun! :Y  ;)

18

Prachtig zeg, vooral de voetbaltaart !!!

Groetjes, Conny

Leuke taarten!!!

20

Dat het houd he zo'n Ajakkes taart hahahahahaha Nee zonder gein hij is (ondanks de 020 erop...) een heel mooi duo.... :lol:

cake a day, takes the sorrow away!!!!

21

Mooie taarten :Y