1

Onderwerp: Boomstronk met asbak

Nou, hier is 'ie dan eindelijk. Ik heb er een hoop op geschreven en ik weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet denken (zit meer dan 6 uur werk in, dus op een gegeven moment zie je niet meer wat goed is en wat niet).

Graag weer jullie kritische mening....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8GREACN6.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BMI8P76W.jpg

Ik heb nog meer beestjes op de zijkanten gemaakt, maar ik zal jullie de rest van de foto's besparen.

Groetjes,
Nanda

2

Re: Boomstronk met asbak

Ik heb je verhaal gevolgd en moet zeggen dat je er toch iets leuk van gemaakt hebt hoor! Je ziet duidelijk dat het een boomstronk is, en ook de rest is leuk geboetseerd!
Wat moeilijk om een taart te maken waar een asbak en dergelijke op moet!
Maar je hebt het er heel goed vanaf gebracht!
:thumb:

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

3

Hahaha...ik wist niet wat ik kon verwachten toen ik de titel las....maar het is inderdaad een boomstronk met een asbak hahaha....ik vind hem super!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

4

hij is hartstikke leuk geworden!

5

Mijn kritische mening: LEUK!
Ook al was het niet het idee waar je mee begon, het is een hardstikke leuke taart geworden. Ik snap je asbakaversie, bah :( Als ze zich maar niet vergist en er een peuk op uitdrukt :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Je taart is heel mooi gelukt!!

Alleen die asbak he....... dat mensen dat zelf l

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

Tja, die asbak op een taart is nogal smerig, maar je taart ziet er super uit!

Groetjes Renske

8

Hahahaha,ik zou niet snel mijn tanden in zo'n peuk zetten!Erg fris ziet het er niet uit,maar hij is erg leuk en mooi geworden.

groetjes Notje

Groetjes Notje

9

Tja,ook niet echt mijn ding om een asbak met peuken op een taart te maken,maar je hebt er toch iets leuks van weten te maken.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Ik vind um toch wel super gemaakt. Denk ook dat de mevrouw het zeer kan waarderen!

11

Ik kan je gemixte gevoelens hier heel goed bij voorstellen. Een asbak op een taart is nou niet echt smakelijk. Maar je lucifer doosje lijkt sprekend ;).

Life is uncertain... do the wud first! ;)

12

ik moest erg lachen om deze taart, wat fout!! Een asbak op een taart, gatverderrie! :D
Hartstikke mooi uitgevoerd hoor, maar wat ONT-ZET-TEND smerig om een asbak op een taart te willen. :S :Lol:

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

13

ik had je verhaal gisteren al gelezen en was benieuwd naar de foto's. ik vind het een mooie taart voor oma Boom,hoor!!!
groetjes ebby

14

Tja vies is het wel,maar hij is wel onzettend goed gelukt.

15

Nou, ik heb hem vanmiddag afgeleverd en ze waren er inderdaad erg blij mee. Ben benieuwd wat de reacties van de visite waren (en natuurlijk van de jarige zelf).

Dit is trouwens wel de allereerste keer dat ik iets gemaakt heb, zonder een voorbeeld erbij te hebben of inspiratie van deze site te moeten halen. Wat dat betreft ben ik er toch best wel trots op.

Maar goed, bedankt voor de leuke reacties.

Groetjes,
Nanda

16

Harstikke leuk geworden...en die sigaretten zijn inderdaad net echt :S

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

:lol: Zo kun je nog eens een sigaret eten ;) Leuk geworden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

wat grappig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

19

Ziet er goed uit!