Re: Barbafamilie
Heeeeeeeeellleeeemaal superrrrrrrr
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Barbafamilie
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeeeeeeeellleeeemaal superrrrrrrr
Al 3 pagina's complimenten, dan kan die van mij er ook nog wel bij. WAUW wat een super gave originele kleurrijke vrolijke barbapapataart. Super.
ik vind deze taart echt een topwerk!! super gedaan zeg!!! ik ben diep onder de indruk!
Die heb ik nog niet eerder gezien. Wat een supertaart met geweldig veel details!
Knap gedaan
Hij is dan ook wel supergaaf!!! Die letters
lekker werkje!! 
Een hele mooie taart!
Ik vind de herfstblaadjes zo leuk, heb je daar uitstekertjes voor?
Jawel, de Ivy leaf plunger cutter set/3 en de Rose leaf plunger cutter set/3 uit de hebshop.
oh wat een supergave barbapicknick.
enneh....die letters, mag ik die inspipikken voor op mijn aankomende barbataart?
Ja hoor! Iedereen doet het toch weer op zijn eigen manier...
Wat een mooie taart!!
Hoe heb je de kijker (van die blauwe, ben even z'n naam kwijt
) zo kunnen krijgen? Dat is me bij mijn Barbataart niet gelukt, dat ding was zo zwaar het viel steeds weer omlaag.
Sateprikker door z'n oog in zijn hoofd, door de verrekijker heen... Autsch 
Bedankt voor al jullie complimentjes, was de 1ste keer zo veel boetseerwerk, was een week van tevoren begonnen. Is maar goed ook, oh ja vandaag van mams gehoord dat de vulling ook errug lekker was. bedankt voor de abricozen-kwark-tip met roomkaas!
Geen 1 foto teveel!! wat een prachtige taart!! Wat blijft de barbapappa familie toch ontzettend leuk! En wat een werk heb je er van gemaakt zeg!!! PFFF maar dan heb je ook wel zo'n super mega tof resultaat!! er zitten zoveel details in!! De herfstblaadjes erbij zijn prachtig... en dan ook nog de letters van de naam!! OOOh helemaal geweldig!!! ik heb er niet genoeg woorden voor!!!!!
Gaaaaaf, een super idee die picknick.
Groetjes Ingeborg
Wat een oog voor detail. Dit is echt een prachttaartje.
SUper taart, helemaal mooi en af!!!
echt een hele mooie taart. Helemaal af. Wat een geduld moet jij hebben om zoveel te boetseren en puzzelen op 1 taart! Toppie!
groetjes Colinda
Superrrrrrrrrrrrrr.....helemaal fantastisch!!!!!!!!

Super gemaakt zeg!! Geweldig zo die letters!En wat lijken ze goed!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Barbafamilie