Onderwerp: Elmo
Een gewone (20x20) en een meptaartje met Elmo. Het geheel moest echt notenvrij zijn i.v.m. een heftige allergie. Gevuld met Vanillecr
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elmo
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een gewone (20x20) en een meptaartje met Elmo. Het geheel moest echt notenvrij zijn i.v.m. een heftige allergie. Gevuld met Vanillecr
Heel mooi! Enne...zwarte vegen? Waar? Ik vind hem echt prachtig!:thumb:
...zoeken...nee..geen zwarte vegen! Elmo is echt een scheetje!!! Super mooi! Mooie kleuren!
Heel mooi,en ik zie ook geen zwarte vegen.
prachtig, waarschijnlijk zie jij de zwarte vegen omdat je weet waar ze zitten op de foto zie je ze niet hoor !
Vervelend, zwart geeft echt vreselijk af!
Hij is wel ontzettend leuk, zeg.
wat een leuke taarten.
Helemaal leuk ! Over een paar weken wil ik voor mijn dochtertje ook een Elmo-taart maken, en dit is zeker inspirerend !!! Ow ja, ik kan ook geen zwarte vegen ontdekken hoor !!!
Mooie taarten!
Wat een lieve taarten!
Leuk met Elmo die zijn mooi geworden.
Heeeee, die zijn leuk!!!! Mooie kleurencombi gebruikt en van je zwarte vegen is op de foto in ieder geval nix te zien.
En voor zulke kleine hoeveelheden kun je best heel goed zelf zwart maken hoor! Tenminste... is mijn ervaring. Zolang 't geen grote oppervlaktes zijn vind ik dat prima te doen, geen onderscheid met de zwart uit de webshop!
Geweldig leuke elmo taarten,mooi van kleur en erg vrolijk.
Heeeeeeeeeel erg gaaf!! Maar kan me best voorstellen dat je baalt als het niet helemaal loopt als je wilt. Maar je kan zeker trots zijn op het resultaat.
Ach wat een lieffies! Ze zijn echt heel mooi geworden! Elmo is zowieso mijn favorietje!
Leuke Elmo!!
Ik vind het hele mooie taarten geworden, je hebt me ook weer even helpen herinneren aan het crimperrandje die ik goed kan gebruiken morgen.
Kleine stukjes fondant zijn wel zwart te kleuren, alleen grote stukken gaat lastig.
leuk!!!!!!!En wat heb je weer een belachelijk groot meptaartje!

o maar ik vind hem geweldig zo op het eerste gezicht zie ik geen zwarte strepen
ik vind het resultaat super leuk
Ze zijn erg leuk. En ja ik denk dat je aan de vegen niks moet doen.
Ik snap dat je er zelf van baalt, maar ik zie echt nergens zwart hoor! En de ontvanger vast ook niet: die ziet alleen maar een pracht van een taart met een super Elmo erop! 
Hij is mooooiii!!! maar hoe groot is die meptaart wel niet? of is het gezichtsbedrog dat ie zo groot lijkt? Lijkt me trouwens wel lastig als je op zo'n allergie moet letten! Knap gedaan allemaal!
Wat een lieve Elmo taart met meppertje 
Vind het kleurtje trouwens errrrrrrg leuk 
Elmo nieuwe schoenen!!!! Ik vind m zoo lief!
Enne, ik heb een klein stukje zwart gekleurde fondant in de webshop gekocht voor dit soort gelegenheden, werkt prima!
Groetjes, mireille
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elmo