1

Onderwerp: Web spiderman

Hoi allemaal,

Ik moet dit weekend een spiderman taart maken maar ben er nog niet over uit hoe ik nou het makkelijkste het web en de streepjes op het spidermanpak moet maken!
Iemand goede ideeen.
Ik dacht misschien met een foodwriter (zwart) maar ben bang dat, dat niet zo mooi wordt. Maar alles zo dun uitrollen is ook een hoop werk!

groetjes Kim

2

Re: Web spiderman

Hee,

Ik denk zelf dat als je alles wilt gaan uitrollen je inderdaad erg lang bezig bent, en het misschien wel in stukjes breekt als je het zo dun wilt hebben.
In het eerste opzicht zou ik denken aan een foodwriter, heb zelf geen ervaring met een foodwriter, maar dat is het meest voor de hand liggende.

Groetjes Simone.

3

De streepjes op het pak doe ik met de foodwriter.
De lijnen van het web doe ik met marsepein.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

(schone) knoflookpers? bij gebrek aan sugargun heb ik dit ook wel eens gedaan met een dartbord (ook een hoop streepjes)
De korte sliertjes een beetje aan elkaar rollen, maar het scheelt je een hoop rolwerk uit het loss handje

wel schoonmaken anders heb je een knoflooktaart :lol: :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

goed idee zeg!
was ik zelf nooit opgekomen! Zo zie je maar weer waar dit forum allemaal goed voor is!

DANKJEWEL

6

Ik teken eerst alle streepjes is en dan maak ik met de sugargun (met het stukje met een heleboel gaatjes) sliertjes die ik erin leg.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

7

ik maak zoiets van dropveters,

8

Streepjes op het pak met de foodwriter en spinneweb op de taart kan je met de knoflookpers, sugargun of handjes doen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com