Onderwerp: Vriesvraag
't is ongetwijfeld al vaker voorbij gekomen maar ik kon het niet vinden...misschien
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vriesvraag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
't is ongetwijfeld al vaker voorbij gekomen maar ik kon het niet vinden...misschien
Ik vries mijn biscuits altijd in voordat ik ze verwerk als taart. Als het dan eenmaal een taart is dan kan je hem wel weer invriezen.
Ik weet alleen niet of dat met botercreme kan.
Ja hoor geen enkel probleem. Je kunt beiden meerdere keren invriezen.
OK dan, dank je wel dames voor de tips! Ik voel me een stuk rustiger nu...kan ik morgenavond een taartje maken dat ik maandag wil geven.
Als ik het goed heb vries ik het in in een plastic zak waar de lucht zoveel mogelijk uit is, en dan laten ontdooien in de koelkast en de laatste 2 uur buiten de koelkast. Doen jullie dat ook zo?
Invriezen in een zak, ontdooien in de koelkast ZONDER zak!
JA zonder zak en dan gewoon in je taartdoos.
Ik heb deze week voor het eerst 3 taarten gevuld en bekleed met marsepein ingevroren.
Gisterenochtend 1 uit de zak gehaald in de doos en de ijskast in. Gisteravond bekleed en ziet er prima uit. Vanochtend hetzelfde gedaan met rode taart (was ik huiverig voor), ook prima! Morgen de laatste
Dus wel in zak invriezen maar ontdooien zonder zak in doos en niet steeds gaan kijken hoe het gaat en of hij zweet
sorry hoor, ik was even aan het meelezen. ik kwam bij dit topic uit via de zoekfunctie, want ik wilde graag wat meer weten over het invriezen van volledig bekleedde taarten. nu geef jij aan dat je 3 taarten hebt ingevroren, maar vervolgs schrijf je dat je er eentje 'gisteravond' nog hebt bekleed.
had je deze nou wel of niet gevuld en bekleed v
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vriesvraag