1

Onderwerp: marsepein van trenddecor

Hoi,
Ik zag dat ze bij trenddecor ook marsepein verkopen. 5 kg. voor €25,00.
1 op3. nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? is hij net zo wit en goed uitrolbaar als de extra blanke van hier?

2 Laatst bewerkt door Carin (16-10-2008 19:05)

Re: marsepein van trenddecor

Ik heb 'm ook weleens gezien. Ze hebben 'm nog niet zo gek lang.
Maar ik heb nog niet kunnen achterhalen of het Zeelandia is, en een andere wil ik pertinent niet!

De prijzen zijn trouwens ex btw, ik weet niet of je dat wist.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

ja ik heb ook eens een ander merk geprobeerd, maar ben weer snel terug bij de zeelandia marsepein. ik betaal liever iets meer zodat het beter verwerkt kan worden

4 Laatst bewerkt door witje75 (16-10-2008 21:22)

Ik heb hun gevraagd welk merk dit was, waarop ik als antwoord kreeg dat deze marsepein door hen zelf gemaakt werd. geen naam dus.

o, ik wist niet dat het excl. btw is, dan wordt het verschil al kleiner.
dan wordt hij dus €30,00. dan doe ik het maar niet, want ook weer extra bezorgkosten, terwijl ik hier van de shop toch nog wel wat wil bestellen.

5

De marsepein uit de webshop is ook 1 : 3 . Het lijkt mij, maar ik ben absoluut geen kenner, dat je hier ook mee zou moeten kunnen bekleden.

Groetjes, Tessa

6

Dat het geen merk was maar een eigen fabrikaat dat dacht ik al. Dat is met de mmf van hun ook.
Goed dat ik het weet want nu weet ik dus zeker dat ik het nooit zal proberen.

Tessa, het feit dat het 1:3 is zegt niet alles. Ik heb wel meer andere marsepeinen geprobeerd, ook 1:3, maar dan was het toch niks :s. Het gaat ook om de methode waarop het gemaakt wordt.
Anyway, wat de Zeelandia marsepein nou precies zo geweldig maakt dat weet ik niet, en dat wil ik ook niet weten! Ik vind het gewoon de beste, en ik wil geen andere gebruiken.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Zoals ik al zei...ben geen kenner ;)

Groetjes, Tessa