Onderwerp: tips over vullingen in cupcakes?
ik moet 120 cupcakes vullen en heb de vrije hand.
hebben jullie makkelijke en lekkere tips?
alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » tips over vullingen in cupcakes?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik moet 120 cupcakes vullen en heb de vrije hand.
hebben jullie makkelijke en lekkere tips?
alvast bedankt!
Makkelijk is: jam of banketbakkersroom. En dat is ook nog eens lekker.
ik vond heel lekker een klein of half aardbeitje met banketbakkersroom erop, wel veel werk.
chocolade vulling kan natuurlijk ook.
met zo veel zou ik trouwens twee verschillende vullingen maken, want met zo'n grote groep heb je altijd kans dat er anders iets bijzit wat iemand niet lust.
succes!
ja dat is de reden dat ik ff inspiratie wilde opdoen. had idd al bbr/zwitserse room in gedachten, en heb nog aardbeitjes over, dus zou daar een ggedeelte mee kunnen doen, en ik had bc met saroma pudding gedaan, smaakje sinas/perzik, maar vind dat nog niet zo'n succes....
chocola is ook nog een optie idd
en ik heb jam in huis,
in eerste instantie wilde ze ook alleen maar 1 vulling,(om het mij makkelijker te maken) maar zelf leek het me ook leuker om 2 of 3 verschillende smaken te doen
banaan :D
op de site tartacadabra staan een aantal lekkere hoor..
hmmmm chocolade met jam..
milky way ook lekker...
chocomousse erin
ik heb dus al 120 gewone cupcakes klaar, helaas geen chocolade
maar chocola in een gewone, is ook lekker?
(bc met cacao?)
Alles is lekker met chocola!! Maar wat heel snel vult is jam uit een tube.
wat een super idee nicole, fred en ed worden mijn vriendjes
dat weet ik niet gewoon proeven , vast wel..
slagroom met chocolade , hmmmmmmmmmm lekker hoor
wat een goed idee ja , fred en ed...
Ik vind dulche de leche heerlijk als cupcake vulling!
Het klinkt allemaal zalig.Maar hoe doen jullie dat dan in de cc.
Mer een appelboor een gaatje maken?maar dan kan er toch niet zoveel in.Of is dat juist de bedoeling.Oh,oh,ik ben toch zoooooooo blond.En dan die zwitserse room,hoe krijg je dat er nou in???Want dat wil dan ook morgen gaan proberen.
Inderdaad: appelboor en gaatje vullen! Ik doe niet de moeite om het weer af te sluiten met een kapje: ik smeer af met hetzelfde als waarmee ik vul en dan marsepein erop. Ik gebruik spuitmond 230 van wilton, die kun je goed tot onderin steken, maar het gaat misschien ook wel met een ander rond spuitmondje.
En als je met de appelboor het gaatje tot bijna onderin boort kun je er echt wel een lekker hapje van maken hoor! :-)
Hi,
Ken je het Crabapple Bakery Cupcake Cookbook (http://www.amazon.com/Crabapple-Bakery- … 0143004948)? Daar staan hele lekkere vullingen in.
Groetjes,
Mascha
Evamaria, heb ze met zwitserse room en en half aardbeitje gevuld, en het was erg lekker! thanks!
En Mascha, dat boekje ken ik niet, ik ga eens even kijken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » tips over vullingen in cupcakes?