Onderwerp: "A sisters Hope" taart en "Hollands Glorie"!
Hoi allemaal,
Allereerst mijn complimenten aan jullie allemaal, wat een kunstwerken komen er weer voorbij?? Ik heb te weinig tijd om veel te kijken en te reageren,maar bij deze:ik geniet er erg van!!
Voor mijn nichtje Tessa, die in de VS met haar Amerikaanse vriend ging trouwen kon ik helaas geen bruidstaart maken, snik! Maar eigenwijs als ik ben,wilde ik toch een taartje meenemen naar Washington. Ik heb de taart toen, na een aantal goede tips hier van dames op het forum, van klei gemaakt over een dummy. Ik heb hem in m'n handbagage meegenomen(bibber!!), en de bemanning op de heenvlucht zocht er een veilig kastje voor om tijdens de vlucht neer te zetten.
Mijn nichtje en nieuwe neef vonden het geweldig en hij staat nu als aandenken aan NL onder een stolp te pronken,leuk he?

De 2e taart heb ik gedoneerd als hoofdprijs in de "Sister's Hope" loterij op onze basisschool vanavond. Misschien kennen jullie het doel, het is ten bate van borstkanker, en 1 van de juffen op onze school is er nauw bij betrokken. Hij was gevuld met 1 laag frambozenbavaroise en 1 laag BBroomextra. De eigenaar van het winnende lootje was er niet meer tijdens de prijstrekking, daarna hebben ze de taart per opbod "geveild",dus extra inkomsten voor het goede doel! Het poppetje is nagemaakt van het logo van de organisatie, en op de rozen zat mooie roze glitter, maar dat zie je niet zo goed op de foto.

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden,veel plezier met kijken!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!