1

Onderwerp: hier wordt ik echt gestoord van...

als ik bezig met met boetseren, zeker de roze variant, dan krijg ik overal pluisjes, heb al een speciale glazendoek gekocht, was mijn handen helemaal met zeep en droog het dan af aan de speciale doek, en nog dan overal pluisjes, ik wordt hier echt gestoord van, hoe doen jullie dat nou, of werken jullie met handschoentjes. Ik wil graag boetseren, maar afleveren zonder pluisjes, wie o wie heeft de tip.

ps heb ook al mijn handen ingesmeerd met crisco, heel dun, maar helpt ook niet, :X

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: hier wordt ik echt gestoord van...

afdrogen met goeie keukenrol schijnt het beste resultaat op te leveren

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

3

Sixy schreef:

afdrogen met goeie keukenrol schijnt het beste resultaat op te leveren

Oke, ga ik proberen, gewoon elk merk, of heb je iets in gedachten, ik heb nu zo'n dispenser aan de muur hangen, perfect ding, maar wel dun papier. Kan gewoon huismerk ook, of is page (volgens mij) het beste?? Dank je wel voor je antwoord

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4

Glazendoek geeft ook geen pluisjes, is net wat dunner ook dan theedoek.
Ik denk een keukenrol die stevig is, dus niet snel scheurt als hij nat is.

Ik gebruik gewoon een schone theedoek en dat gaat prima...

Groetjes Renske