26

Re: HELP slagroom weer mislukt

Rene1971 schreef:

Het ligt ook een beetje aan welk merk slagroom je gebruikt, die slagroom van de Aldi en van de Lidl krijg ik zelf met geen mogelijkhijd stijf.

Te laag vetpercentage. Die van de lidl is houdbare slagroom, dat is een h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

27

Rene1971 schreef:

Het ligt ook een beetje aan welk merk slagroom je gebruikt, die slagroom van de Aldi en van de Lidl krijg ik zelf met geen mogelijkhijd stijf.

Hahaha, lachen dit.... Ik gebruik alleen maar die van de Aldi en de Lidl, zonder problemen! Hoef er geen Klop-fix of zoiets in te doen!
Vreemd he, zo heeft ieder z'n eigen ervaringen!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

28

Ik heb altijd campina verse slagroom, en ik heb er echt nog nooooit problemen mee gehad! Zorg altijd dat hij superkoud is, en ik doe er altijd sowieso een stuk meer suiker in dan erop staat. Er staat geloof ik op: 2,5 eetlepel suiker per 250ml. Ik doe toch echt altijd minstens 5 scheppen kristalsuiker.. Het moet toch zoet zijn :P

Groetjes Laura!

29

De suiker is

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

30

Aha, snap ik dat ook weer :P Nouja, dan is het maar goed dat ik een zoetekauw ben en er al sowieso veeeel suiker doorheen doe!

Haha ja precies - mij zul je dat nooit horen zeggen :D

Groetjes Laura!

31

rowdyke schreef:

weeral 2 flessen van 250ml in gootsteen
MISLUKT
wa doe ik mis
in kom die gekoeld in frigo stond(niet vettig)
waar ik twee flesjes van 250 ml slagroom in doe rechtstreeks uit frigo
dan 75 gr gezeefde bloemsuiker en 1 pakje vanillesuiker
op hoogste snelheid
en weer niet

Lukt het jou tegenwoordig wel??

Ik zelf heb zelfs na n minuut of 8 nog steeds ongeklopte slagroom en enkele mituten later zitten er klonten in.

Zelfs met klopfix erbij gaat het mis!

Ik was zaterdag nog niet ongesteld en ik kan me niet herinneren of dat eerdere keren wel of niet zo is geweest.
Maar het is mega frustrerend.

Ik denk dat ik maar gewoon géén slagroom moet willen ofzo, haha.

32

Ik denk niet dat rowdyke gaat reageren Carolien. Ze was alleen in 2008 online en heeft maar een paar berichten geplaatst.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

33

Glamour schreef:

Ik denk niet dat rowdyke gaat reageren Carolien. Ze was alleen in 2008 online en heeft maar een paar berichten geplaatst.

Ow, haha. :o
Helaas.
Ik ben nog niet zo'n doorgewinterde forumgast dus ik heb geen idee hoe en waar ik dat allemaal kan zien. :/

Maar ja, ik denk dat ik het van de week nog eens probeer, slagroom kloppen, wat een hel! :grr:

34

Mij is het ook niet gelukt:( slagroom en ik zijn geen vrienden :(

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten