Re: Bruidstaart 1...Samen met Knubje gemaakt :)
Jullie zijn een goed team want ook deze bruidstaart is supermooi!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart 1...Samen met Knubje gemaakt :)
Jullie zijn een goed team want ook deze bruidstaart is supermooi!!!!!
Wauw meiden, deze is echt MAGNEFIEK !!!!! echt schitterend, met die kleuren ..
Dames toch, wat een vrolijk geheel.
Dat hebben jullie even goed gefikst.
Ja wat moet ik nu tegen je blijven zeggen, mooi, geweldig, super, leuke kleuren, mooi strak, prachtig? ik weet het niet meer, ze zijn altijd zo mooi.
Ja wat moet ik nu tegen je blijven zeggen, mooi, geweldig, super, leuke kleuren, mooi strak, prachtig? ik weet het niet meer, ze zijn altijd zo mooi.
Tja Bettie...geeft niets hoor als je het allemaal niet weet...als je maar wel blijft kijken en natuurlijk ons de hemel in prijst met lieve, leuke woordjes dan vind ik het goed 
XXX
deze is ook ontzettend mooi!! Wat leuk zo 2 van die totaal verschillende opdrachten!!
bettie schreef:Ja wat moet ik nu tegen je blijven zeggen, mooi, geweldig, super, leuke kleuren, mooi strak, prachtig? ik weet het niet meer, ze zijn altijd zo mooi.
Tja Bettie...geeft niets hoor als je het allemaal niet weet...als je maar wel blijft kijken en natuurlijk ons de hemel in prijst met lieve, leuke woordjes dan vind ik het goed
XXX
Ik ben het helemaal met Do eens hihi 
Die is echt mega gaaf!!!!
Wouw ik vind em geweldig!!!!!
die kleuren die, die, die......................... Hij is megasupergeweldig!!! prachtig!!! En niet te vergeten heeeel mooi gemaakt. Mooie samenwerking!
Wat een vrolijkerd!
En een dikke pluim voor de verschillende smaken taart! Altijd veel leuker als er gekozen kan worden!
Wat een onwijs mooie vrolijke taart! En hij klinkt heerlijk, alledrie de smaken. Vooral die strik met verschillende kleurtjes vind ik erg mooi geworden! Gefeliciteerd met dit mooie resultaat!
En deze is ook 
Een leuke vrolijke bruidstaart! En altijd van die lekkere vullingen!!
Ook deze is weer geweldig!
prachtige taart !
Wat een vrolijkerd!
En een dikke pluim voor de verschillende smaken taart! Altijd veel leuker als er gekozen kan worden!
Vind ik zelf ook altijd veel leuker als je kunt kiezen qua smaak 
Ben vol bewondering, zo mooi en vrolijk !!!
Wat een leuke vrolijke bruidstaart!!! Knap hoor 
xxx
Mooie taart, lekker vrolijk!
Tjee, deze is ook al waanzinnig. Ik zou er bijna weer van willen gaan trouwen (denk dat mijn man het daar niet eens mee zal zijn
)
Tjee, deze is ook al waanzinnig. Ik zou er bijna weer van willen gaan trouwen (denk dat mijn man het daar niet eens mee zal zijn
)
Ohw dat is jammer...mijn man wil best nog eens met mij trouwen...en dan maak ik een mooie bruidstaart voor ons 
wauw meiden erg mooi en vrolijk!!!
Wat een mooie, lekker vrolijk met al die kleuren, daar hou ik wel van! Mooi ontwerp!
Hartstikke leuke taart zeg, echt lekker vrolijk!
Wel iets anders voor een bruidstaart
Leuk 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart 1...Samen met Knubje gemaakt :)