Re: De bruidstaart voor mijn oom en tante hun laatste huwelijksfeest
Wat heb je er een prachtige taart van gemaakt! Lijkt me toch bijzonder om op zo'n manier een bijdrage te kunnen leveren aan deze zonder meer bijzondere dag!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De bruidstaart voor mijn oom en tante hun laatste huwelijksfeest
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat heb je er een prachtige taart van gemaakt! Lijkt me toch bijzonder om op zo'n manier een bijdrage te kunnen leveren aan deze zonder meer bijzondere dag!
wat een prachtige taart
nog heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Nou je hebt er zo te zien je ziel en je zaligheid in gegooid om er echt iets moois van te maken!
Chapeu hoor!
En heel veel sterkte.
Hele mooi stijlvolle taart. Een kleine troost, maar ze zijn werkelijk geweldig. Zo heb je toch op jouw manier iets toegevoegd, toch? Heel veel sterkte voor jou en de jouwen....
Je hebt het prachtig gedaan, ziet er zo
uit
Een geweldige taart!
Een geweldig prachtige taart heb je gemaakt. hele mooie kleuren en prachtige roosjes!!
Marjo, wat een plaatje! Je kan zien dat je er vreselijk je best op hebt gedaan. Fijn dat je ze nog zo'n bijzonder cadeau hebt kunnen geven toch? Rust maar even uit, na die heftige dagen mag dat.
Ze zijn prachtig geworden en mooi dat je dit kon doen voor je oom en tante.
Sterkte
heftig verhaal zeg!
toch knap dat je zo iets moois voor ze hebt kunnen maken. Zo kun je toch een heel klein (maar voor hen waardevol) ding voor ze doen. Sterkte de komende tijd.
Groetjes Colinda
Mooie taart!!! En wat zal dat dubbel zijn geweest om hem te maken. heel veel sterkte de komende tijd!
Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, heeft me echt goed gedaan. Ik was vandaag erg brak, emotioneel en lichamelijk moe. Moest vandaag werken en helaas op mijn werk wordt er nauwelijks geluisterd, maar als ik dan hier alle reacties lees wordt ik weer gelukkig
Bedankt voor jullie steun!! Wat een super forum is het toch!!
Ik ben er even helemaal stil van.
Erg mooi en heel knap van je dat je dit gedaan hebt! Je mag trots op jezelf zijn, lijkt me niet niks! Ik wil je een digitale knuffel geven om je te steunen. Sterkte de komende tijd!
Ik heb het verhaal ook gevolgd en vind het ongelooflijk knap van je!
Je hebt er duidelijk je uiterste best voor gedaan want de taarten zijn echt prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De bruidstaart voor mijn oom en tante hun laatste huwelijksfeest