Onderwerp: Soesjestoren
Had afgelopen vrijdag een soort hightea met vriendinnen waarvoor ik onder andere deze lekkere soesjestoren heb gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Had afgelopen vrijdag een soort hightea met vriendinnen waarvoor ik onder andere deze lekkere soesjestoren heb gemaakt!
Hihi weer eerst. Gaaf hoor, en volgens mij superlekker!
Leuk en lekker! mmmm soesjes, 1 soesje is geen soesje. Maar na 2 soesjes ben ik niet meer te houden!
groetjes Colinda
Ohh Diede wat een plaatje op deze manier!
Hij ziet er wel errug lekker uit
Dat ziet er echt heerlijk uit,mjammie.
Mmmmmmmmm, lijkt me heerlijk maar ook erg veel werk?! Ik heb nog nooit soesjes gemaakt alleen maar gekocht en gegeten!
Het water loopt me in de mond!
MMMMMMM Krijg er nu al zin in
Opzich valt het werk wel mee, en het is zo veel lekkerder als je ze zelf maakt
Je hebt ook alleen maar water, bloem, ei en boter nodig. En slagroom voor de vulling (eventueel ook wat banketbakkersroom, zodat je zwitserse room kunt maken, wat erg lekker is in een soesje ) Je kunt ze eigenlijk altijd wel snel maken.
Jammie dat ziet er lekker uit!
Grappig hoe je met het strooisel ( wat is het? Kokos?) en de paarse bloemetjes een volledig ander beeld weet te scheppen dan de "traditionele" soesjestoren-met-plakkerige-karamel-slierten.
Ik vind 'm erg mooi en heel warm-winters. Het met een kopje warme chocomel op de bank met een lekker boek gevoel bedoel ik.
groetjes Sas
(of je leest de kleine lettertjes: chocolade krullen...)
Mmmmm, ziet er leuk en lekker uit!
Ziet er ook al zo leuk uit, weer zo mooi op de foto gezet.
mmmm ziet er lekker uit.
Hmm, heel smakelijk !!! Inderdaad winters sfeertje zo !!!
mooi en het lijkt me erg lekker!
erg gaaaaaaaaaaf
heerlijk!
Ohw jammie jammie...mmmmmmmmmmmmmmm
Oowwww.. Lekker!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren