1

Onderwerp: Taartzaag stuk?

Ik heb een taartzaag, waarvan het 1e draadje al geknapt was.
Nu is de 2e ook stuk gegaan, maar dat was het enige draadje
die erbij zat. In de webshop zie ik niet van die extra draadjes
om dan bijvoorbeeld erbij te bestellen, moet ik nu helemaal
een nieuwe taartzaag gaan kopen?

Groetjes Laura!

Re: Taartzaag stuk?

Hoi

Volgens mij kan je de zaagjes wel los bestellen via de webshop. typ maar bij zoeken: zaagje...
Succes

oefening baart kunst! Groetjes Natasja

Geen idee, maar bij de Jumbo bij mij in de buurt verkopen ze de taartzaag gewoon, dus dat scheelt de verzendkosten!

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

4

Ik zag dat ze bij de webshop inderdaad zaagjes hebben, maar die zijn voor de duo zaag en ik heb een enkele :P dus helaas.

Nu je het zegt dracul, bij ons in de stad zit een winkel die ook taartzagen verkoopt! Maar ik vind het zo zonde om een hele nieuwe te moeten kopen :P

Groetjes Laura!

Heb ook voor je zitten zoeken, kan helaas geen losse zaagjes vinden, alleen die voor de duo.

Groetjes Renske

6

ik heb wel eens uit nood met een visdraad gewerkt, strak spannen ging ook goed! maar gewoon ijzerdraad moet vilgens mij ook lukken hoor, als je maar strak genoeg kunt spannen....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Bij ons in Hilversum hebben we een Chinese winkel en een hele taartzaag kost daar maar 1 euro 20, ik wil met liefde het hele ding of alleen een los zaagje naar je opsturen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Dat is lief van je tom poes! Maar ik ga vanmiddag toch een bestelling doen in de webshop, dus ik bestel er wel een nieuwe bij :P Maar dat is dan wel de laatste keer dat ik een nieuwe koop :P

Groetjes Laura!

9

Zat er toevallig gisteren ook naar te zoeken in de webshop. Maar alleen zaagjes voor de duo.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

10

2 losse zaagjes voor de duo zijn bijna net zo duur als een nieuwe complete enkele zaag :+

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

11

Ja nu je het zegt, inderdaad :P nouja, ik bestel wel gewoon een nieuwe! Die 3.95 kan er nog wel bovenop.

Groetjes Laura!

12 Laatst bewerkt door Carin (14-10-2008 11:13)

Of je bestelt de duo want die is handiger: hij zaagt niet alleen gelijk 2 keer maar het zijn ook zaagjes met tanden en dat is -als ik het goed heb- bij die enkele van 3,95 niet het geval. Én je kunt losse zaagjes bijbestellen, ik heb er altijd 2 in voorraad liggen zodat ik bij plotselinge breuk nooit om 't hand zit.
En als je oude dan toch kapot is :D...

Groetjes, Carin

13

Persoonlijk heb ik indertijd de grote taartzaag besteld, daar zit een compleed gekarteld snijblad in, dat krijg je bij gewoon gebruik dus echt niet meer kapot.

En als niets anders werkt, glazuren we het met chocolade...

14

Ik zal hier bij de taartwinkel eens kijken of ze losse zaagjes hebben. Maarja, die moeten dan weer niet duurder zijn dan 1,50 want voor 3 euro heb je een nieuwe taartzaag m

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

15

Die duo taartzaag lijkt me op zich wel handig, maar is die niet een beetje vervelend als je je taart in 3 lagen wilt snijden? (of ik ben nu heel blond :P)

Groetjes Laura!

16

Ik snijd bijna nooit in 3 lagen maar altijd in 4 :lol:
Maar in 3 lukt ook wel hoor want dan schuif je het bovenste zaagje gewoon even helemaal omhoog zodat die boven je kapsel zaagt (in de lucht dus).

Groetjes, Carin

17

Wow, dan heb je echt hoge taarten zeg :P
Bij mij kan 4 lagen op zich ook wel (ik wil wel altijd zoveel mogelijk, want ik vind er niks aan als je de vullingen niet proeft omdat er nog 5cm cake tussen zit), ik ben dan alleen altijd bang dat een laag te dun wordt en dan scheurt ofzo.

Ik ga morgen bestellen in de shop, dus ik heb nog even om na te denken :P

Groetjes Laura!

18 Laatst bewerkt door Carin (14-10-2008 18:34)

Heel soms scheurt een plak (laag) kapsel, maar als je dat h

Groetjes, Carin

19

Ja vind ik ook zonde van de smaak, ik maak niet voor niets al die heeeerlijke vullingen :P! Oke, je hebt me overtuigt, ik ga voor de duo zaag haha :P

Groetjes Laura!