1

Onderwerp: welke weegschaal

hallo allemaal,
Aangezien mijn weegschaal bijna uit elkaar valt en sint om de hoek staat, is het tijd voor een nieuwe.

Ik ben benieuwd wat voor weegschalen jullie gebruiken. elektronisch? welk merk?
Ben zeer benieuwd en vooral na de ervaring.

bvd Sacha

2

Re: welke weegschaal

ik heb een goedkope electrische bij blokker vandaan. weegt op de gram af nauwkeurig. geen idee welk merk! was 15 euro toen.

3

ik heb een digitale, bij de wehkamp vandaan, super ding, was volgens mij 30 euro, kan zelfs wegen met een schaal erop, en je kan het in de hold zetten, zodat jeniet steeds hoeft uit te rekenen wat er nog bij moet. ideaal.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

ik heb een digitale van de hema, heel handig ding, zonder kom, zodat je zelf je eigen bakjes kunt gebruiken.

Groetjes Renske

5

Hema!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6 Laatst bewerkt door Hanna (13-10-2008 12:27)

Digitaal met doorweegfunctie. Heb hem al zo lang, dat ik niet meer weet hoe ik eraan kom. Misschien wel van mijn man gekregen. :) En ook geen vaste bak erop. Ik kan er dus alles opzetten wat ik wel. Erg handig.

7

Heb er 1 die in de aanbieding was bij de Aldi (RVS). Ook digitaal en eigen kommen te gebruiken. Was geloof ik 14,95

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

fantastie om te horen dat jullie gebruik maken van goedkope weegschalen, kan ik tenminste ook nog nieuwe bakvormen op mijn sintlijstje plaatsen.

bedankt ik ga gauw kijken bij blokker, hema en wehkamp.
gr. Sacha

9

Ik heb er indertijd een digitale bij de blokker gehaald, onder het batterij luikje zit een schakelaartje om hem naar engelse maten over te schakelen, dat is vreselijk handig als je ook af en toe iets van recepten van het internet fabriceert. Hij was overigens niet meer dan 20,- voor betaald, maar weet het exacte bedrag niet meer.

En als niets anders werkt, glazuren we het met chocolade...