1

Onderwerp: en ook ik ben nieuw hier!

Hallo Allemaal,

Ik ben Natasja. Ik ben 31 jaar en ben getrouwd en heb 3 kinderen. Ellemijn van bijna 9, Rosalie van bijna 6, en Victor van bijna 2 jaar. (allemaal eind deze maand jarig) Wij wonen in Zevenaar, Waar mijn man een eigen bedrijf heeft. Ik werk zelf ook nog voor 20 uur per week bij een transport/berging/vervangend vervoer bedrijf in Apeldoorn. Dus een lekker druk leventje.
Ik heb een paar weken geleden een workshop bij Peronne in Bemmel gevolgd, en ben helemaal verkocht. Maar zo te lezen, is iedereen hier lekker verslaafd! hahaha wat leuk om al jullie berichten te lezen. En wat een super lekkere recepten zijn hier te vinden. Ook de tips echt helemaal wouw! Dus genoeg voor mij om allemaal uit te proberen.
Ik ben nu heel druk aan het oefenen, aangezien de kids eind deze maand jarig zijn. Eerder kochten wij onze verjaardagstaarten bij een banketbakker in Velp gld, maar vorig jaar waren wij niet helemaal tevreden.(verkeerde naam op taart, een platte bumba besteld, maar we kregen een 3d taart) En aangezien de taarten toch vrij prijzig zijn, heb ik besloten het lekker zelf te gaan doen. En ik vind het super om te doen!!!
Ik heb op mijn hyves pagina al een aantal foto's geplaatst, en heb al heel veel reacties van vrienden gehad. Dus dat gaat helemaal goed komen.
Tot op het forum!
Groetjes Natasja

oefening baart kunst! Groetjes Natasja

2

Re: en ook ik ben nieuw hier!

welkom op dit te gekke forum, en veel bakplezier :)

3

Hoi naamgenoot,

Heel veel plezier op dit forum,altijd gezellig hier en als je vragen hebt je kan ze altijd stellen,vaak heb je al heel snel antwoord en al je leuke taarten showen he?

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

Zow dan komt er een drukke tijd voor je aan. Veel plezier op dit forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Welkom!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif

http://politiek.files.wordpress.com/2007/04/welkom.gif

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs