Onderwerp: Als je 18 wordt, dan wil je ...
een Assepoester taart ! Juist ja, deze dame was helemaal weg van de Assepoestertaart die ik in mijn album heb staan van de workshop bij Wendy. Een paar dagen eerder begonnen met het freubelen van muis en kleine boetseersels en dat ging zo vlot en ik vond het zo leuk om te maken, dat ik een groot deel van de echte Asspoestaart van Wendy heb nagemaakt. Het werd dus een hele volle rand! Dat was helemaal een verrassing voor de jarige.
De ondertaart was 30 cm, dus echt geen kleintje. De jurk is uit de magicmold dus een tikkie hoger/groter dan de wondermold, het paste allemaal net.

De jurk is (dubbel) gevuld met oreokoekjes slagroom en een laag kersenjam op een laagje chocola, getrempeerd met witte chocolade siroop. De ondertaart is gevuld met mascarpone en aardbeienvlaaivulling.
Oh ja, dit was de "koopjestaart". 
Deze taart was voor de zaterdag. Voor een dag later moest er ook een taart zijn en daarvoor wilde ze een roze/witte prinses (met naam en leeftijd!).

Deze is gevuld met bc met chocokoekjes en kersenvlaaivulling, getrempeerd met amaretto siroop.
Nog een cupcakebestelling voor dinsdag en vanaf woensdag een weekje naar (hopelijk) de zon in Spanje. Ik hoop jullie de 25e te zien bij T&T!