1

Onderwerp: wilton mondjes

hallo
ik heb een vraagje ,ik zie in de webshop van die spuitmondjes van wilton ,lijkt me erg leuk om mee te werken ,vraag is alleen ,waar zet ik die mondejes op ,op een gewone spuitzak of is er ookeen basisstuk voor
zoals jullie zien ben ik echt nieuw de taartrn die ik tot nu toe heb gemaakt heb ik altijd bekleed met marzepein dus lekker makkelijk,maar wil nu echt gaan decoreren.
groetjes syl

Re: wilton mondjes

Je kunt ze op de wilton adapter zetten die je ook kunt krijgen in de shop. Maar je kunt ze ook van te voren in je spuitzak doen. Maar dan kun je dus niet wisselen van tip

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

De adaptors werken wel het makkelijkst, dan zit je tip ook goed stevig vast. En ze kosten maar een paar euro (2 of 3 ofzo), ik zou er zeker eentje bij bestellen.

Groetjes, Tessa

4

Ze kosten zelfs maar 1,25 en zijn inderdaad verdacht handig :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

wat fijn dat jullie zo snel reageren! dank je wel
kom ik toch nog op die âdapter ^moet die ook ergens op of in of kun je die zomaar gebruiken ,ik ben hem ook nog niet tegengekomen trouwens ,moet maar even goed zoeken
groetjes syl

6

Hier staat-ie: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=195
Deel

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

dank je Marianne ,
ik ga morgen het eea bestellen ,ik heb al zo^detje gezien met spuitzak en mondjes kant en klaar ,lijkt me ook handig!eigenlijk werkt het dus net zo als die spuitzakken die je bij de blokker koopt ,als ik het goed begrijp ( sorry blond he).alleen gaan die bij mij na 2x stuk .
kga het gewoon proberen .
dank je voor de uitleg
groetjes syl