Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » piraat koekjes en cupcakes
Het is weer geweldig!
Wat heb je weer mooie dingetjes gemaakt.
wauw...die zijn leuk zeg!
echt.. ze zijn weer SUPER!!
wow, wat zijn ze weer geweldig ! Als ik jou koekjes zie, dan krijg steeds weer bakkriebels, heel inspirerend !
Als we de naam Karentje zien kunnen we zeker wat nieuws verwachten ...elke keer weer!!!
Vind het hele leuke 'jongens'-koekjes en cc's ...gevarieerd en h
Schitterend! Zowel je ccs als je koekjes! Als we 't toch ooit 's zo goed zouden mogen kunnen...
Genieten om 't zien!
groetjes Sas
Schitterend!!
Heb je site net ook even bekeken en wat een mooie creaties heb je er toch opstaan.
Zag trouwens hele leuke doorzichtige doosjes voor de CC........mag ik vragen waar je die koopt??
Die cupcakes zijn al geweldig, maar de schatkaarten-koekjes en schatkaarten op de cupcakes, wauw, grote bewondering voor zulk fijn priegelwerk wat er zo mooi uitziet !
Wat een geweldige koekjes maak je toch altijd, ik ben weer diep onder de indruk...
Ai Ai kaptein, dat zijn nog een mooie cc's en die koekjes zijn super. Wat een juweeltjes bij elkaar.
Ellen
Heel leuk zeg.
maar die cc's vind ik wel heel stoer
Oh, wat een beauties maak je toch altijd weer!
Super gedaan!
Wat geweldig stoer!!
Helemaal geweldig!!!
Echte stoere cc's en koekjes
super heel mooi gedaan
Wauw,allemaal erg stoer en leuk zeg!!
Wat zijn ze gaaf!!
Ik moet me toch ook eens meer op die cc gaan storten en koekjes...heb ik nog nooit gespoten
Gaaf hoor!!!
Zwijmel Ik zou willen dat ik ze zo mooi kon maken!
Zo, erg mooi zeg!
Mag ik eens vragen, spuit je eerst de lijntjes, en dan meteen het vloeibare?
Of eerst vloeibaar met een kwastje, en dan de lijntjes erop?
Want ik heb gister ook koekjes versierd, maar met het vloeibare vernielde ik wel soms wat de lijntjes.
Ik doe het zo http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … _versieren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » piraat koekjes en cupcakes