Re: Ons eerste grote project samen... bruidstaart met hortensia's
WAUW!! Heel erg mooi. Gefeliciteerd met jullie eerste taart. Ben benieuwd naar de volgende 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ons eerste grote project samen... bruidstaart met hortensia's
WAUW!! Heel erg mooi. Gefeliciteerd met jullie eerste taart. Ben benieuwd naar de volgende 
:-O Wat een project!! Bij jullie is 1+1 geen 2 maar heeeel veel meer!
Ik vind jullie taarten ieder voor zich al zo mooi, maar als jullie je krachten bundelen is er helemaal geen houden meer aan: PRACHTIG!
wauwie hij is echt super gaaf!
Helemaal geweldig
oh Wauw! Schitterend mooi gemaakt!
Jeetje Koen en Miekje, jullie hebben jezelf weer overtroffen.
Lijkt me erg gezellig zo in duo werken.
Dames, dames, wat een kunstwerk hebben jullie gemaakt!! Maar dat is ook wel aan jullie toevertrouwd h
super!
Ook ik vind het supemooie geworden!!
Even een vraagje..............kun je de chocoladefondant ook gewoon in andere kleuren maken net zoals de normale fondant??
Wauw dames....... jullie zijn een topteam zo samen zeg! Prachtige taart hebben jullie gemaakt.
Leuk dat samenwerken he! Do en ik vonden het ook helemaal gezellig saampjes. 
Prachtig!!!!
Geweldig! Ik kijk uit naar meer taarten van jullie hand.
Ongelooflijk mooi!!!! Geen andere woorden voor...
wauw, een geweldig duo samen! dat blijkt wel uit deze prachtige chique creatie hoor!
Voor hoeveel personen was deze taart?
Wat een mooie taart,gaaf dat wit,de bloemen staan ook super erop.
Prachtig !!!!!!! Jullie zijn een goed span samen !!!!!!
Ohhhh Wat een mooie taart 
Woorden zijn hier duidelijk overbodig.....in 1 woord GEWELDIG.....
Groetjes Marlies.
poehe dit is wat ze zeggen kunst met een grote K!!!
Heel mooi!!!
Wat een schitterende taart!! wow!
Dit is een oogverblindend mooie bruidstaart en ook de bloemenboeketjes zijn super!!!!!!!!
wauwwwwwww....wat een geweldig mooie taart zeg...echt helemaal top....en die hortensias zijn ook prachtig...
tipseytaartje schreef:Vraagje: er staat 5 kilo fondant fondant met chocosmaak... hoe komt het dat het dan wit is????
Da's een heerlijke fondant, hier uit onze shop:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=704Wit dus, MET chocolade smaak... of verkrijgbaar in vanille smaak! 't Ruikt ook nog eens heerlijk, wat ik met 'gewone' fondant nog wel eens wat minder vind...
Oh koenie, dank je wel! Ik ga m zeker uitproberen!!!
WOW wat MOOOOOI !!! Jullie zijn een super-duo

Echt toppie gedaan samen 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ons eerste grote project samen... bruidstaart met hortensia's