Onderwerp: gouden bruiloft
Een familiewapen voor een gouden bruiloft. Veel werk maar ben toch wel tevreden. En nog belangrijker: m'n vriendin ook!

Morgen maar weer eens géén SAS-dag...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gouden bruiloft
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een familiewapen voor een gouden bruiloft. Veel werk maar ben toch wel tevreden. En nog belangrijker: m'n vriendin ook!

H
Wat een koninklijke taart!
Heel mooi gedaan! Erg leuk in combinatie met de andere taarten! Daardoor maak je het heel persoonlijk.
super taarten mooi gepuzzeld 
Mooi zeg! Prachtig gedaan!
Prachtig!!!
Mooie taarten, ziet er prachtig uit.
Mooi hoor... Goed gelukt!
Ik vind hem prachtig, idd heel chic!
Moeilijk om zo'n wapen te maken,maar je hebt het schitterend gedaan,top.
Lijkt me erg moeilijk om zo'n familie wapen te maken...hier mag je trots op zijn!!! 
Het wapen heb je echt goed gemaakt!! Heel mooi ook hoe de drie taarten bijelkaar passen!
Knap hoor! Ziet er geweldig uit!
ziet er echt heel goed uit zeg, hoe heb je het puzzelplaatje op je taart gekregen als ik vragen mag, ( omdat het allemaal losse onderdelen zijn) of heb je op de taart gepuzzeld?
heel erg mooi!
Een heel mooi geheel en knap gepuzzeld.
Dat is een moeilijk logo zeg! erg mooi!
Zo zeg! Knap gemaakt!
ziet er echt heel goed uit zeg, hoe heb je het puzzelplaatje op je taart gekregen als ik vragen mag, ( omdat het allemaal losse onderdelen zijn) of heb je op de taart gepuzzeld?
zoals hier geleerd: op een doorzichtig hoesje met het plaatje erin, alle onderdeeltjes erop gepuzzeld en dan in de vriezer en hoppekee op de taart!
Fijn om jullie goedkeuring te krijgen; ik twijfelde aanvankelijk nogal of het wel bij elkaar zou passen, met name die met de streepjes vond ik nogal carnavalesk ogen.. Maar, zoals gezegd: de opdrachtgeefster was er ook tevreden mee, gelukkig!!
wow heel mooi
Gaaf zeg! Ziet er echt prachtig uit zo bij elkaar!
Goed gelukt! wat een leuke opdracht trouwens... zoiets heb ik volgens mij nog niet eerder gezien!
Carnavalesk? Neejoh, hartstikke mooi! Inderdaad heeft het wat koninklijks. Hartstikke mooi gedaan, hoor, complimenten!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gouden bruiloft