Onderwerp: Taart met "WENDY"baby's....
Hoi nou de taart is af en al bezorgd ook. Ze vond hem schattig!!! Nu nog hopen dat ie ook lekker is haha. Ik vind goede foto;s maken ook nog moeilijk. Komt nog heel wat bij kijken bij die taartenhobby...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart met "WENDY"baby's....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi nou de taart is af en al bezorgd ook. Ze vond hem schattig!!! Nu nog hopen dat ie ook lekker is haha. Ik vind goede foto;s maken ook nog moeilijk. Komt nog heel wat bij kijken bij die taartenhobby...

WAUW!!!geweldig!!!wat een mooie kleuren!!welke kleuren heb je gebruikt?als ze hier niet blij mee zijn,mijn grootste complimenten hoor!!
groetjes danielle
WAUW!!!geweldig!!!wat een mooie kleuren!!welke kleuren heb je gebruikt?als ze hier niet blij mee zijn,mijn grootste complimenten hoor!!
groetjes danielle
Roze is kant en klare fondant. Dat paarse is marsepein en heb ik purper kleurstof door gedaan. Koop ik bij ons bij de molen. En de lijfjes van de baby's is ook kant en klare fondant.
Moet ook nog zeggen dat de onderste gevuld is met bbr en jam en de bovenste met toblerone mousse...
ontzettend mooi!!!!!
Wat een schattige taart!
Ik had de baby's al wel zonder taart gezien, maar op de taart
zijn ze echt geweldig!
Mooie kleurtjes ook!
Ik vind 'em SUPER!!!
Wauw, wat een super taart.
Wat een schattige taart. Inderdaad heeft hij buiten die fantastische babies niets nodig. Heel leuk en stijlvol!
heel erg leuk!!
super!!
vindt het een supermooie taart en een hele mooie paarse kleur
ik vind dit een superleuke taart!!! en wat een leuke kleuren zo!!!
Wat een sgattige babytjes!
Hij is erg prachtig zeg! Super!
Ik had de baby's al gezien en was toen al superenthousiast, maar zo op de taart is het plaatje compleet. Erg leuk !!!!! Volgende keer de taart fotograferen voordat ie in de doos zit, want dat is het plaatje wel waard!!
Vind ze "S C H I T T E R E N D"

Nou, je hebt talent hoor, hij is prachtig!
Wat een lieffies, mooi gedaan!!!
Geweldig, wat en schatjes. Heel mooi gemaakt
wat een mooie baby's en die kleuren zijn geweldig.
Oh, wat een mooie taart, en superschattige baby'tjes
Wat liggen ze er lekker bij! Prachtig!!
oh......wat een leuke vlinderbaby's........superschattig zo op de taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart met "WENDY"baby's....