1

Onderwerp: ik ben ook nieuw

Hoi hoi,

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Ilona 29 jaar en moeder van 2 zoontjes Rick van bijna 3 en Wilco van 9 maanden.
Ik ben hier al een aantal dagen aan het rond kijken en dacht ik meld me ook even aan.
Omdat mijn zoontje volgende week 3 wordt wil ik graag een cijfertaart maken dus als er nog mensen zijn die tips hiervoor hebben graag maar daarvoor zal ik ook naar een ander deel van deze site gaan.
Ik heb zelf de opleiding brood en banket gedaan maar daar moest ik helaas mee stoppen omdat ik bakkers allergie kreeg, waar ik heel erg van baal.

Groetjes Ilona

2

Re: ik ben ook nieuw

Welkom Ilona...wel vervelend dat je bakkers allergie hebt...kun je dan nog wel thuis taarten maken?...In ieder geval veel plezier hier en we zien graag alle creaties van je ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Hoi Ilona. Welkom op dit ontzettend leuke en verslavende forum!

4

Do schreef:

Welkom Ilona...wel vervelend dat je bakkers allergie hebt...kun je dan nog wel thuis taarten maken?...In ieder geval veel plezier hier en we zien graag alle creaties van je ;)

hoi Do,

Ja thuis kan ik nog wel taarten maken omdat je daar niet dagelijks mee bezig bent en toen ze er bij mij achter kwamen werkte ik in een broodbakkerij en daar komt je huid veel meer in aanraking met bloem doordat het er heet is en je veel zweet.

Groetjes Ilona

5

Ach jee. Nou gelukkig kan je thuis wel aan de gang. Heel veel plezier met bakken. En welkom natuurlijk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Oei vervelend zeg.

Nou, op dit forum doe je vast genoeg inspiratie op voor een taartje voor je zoontje!

Groetjes Renske

7

Welkom!!!!!!!!!!!! :)

cake a day, takes the sorrow away!!!!

8

welkom op dit te gekke forum

9

Welkom op dit o-zo verslavend forum :lol:
Succes met bakken en veel bakplezier.

Groetjes Marlies.

10

wat vervelend van de bakkers allergie. Moet zeggen dat ik er nog nooit van had gehoord... maar welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif