Onderwerp: Dag van de leerkracht ... dan maar zelf bakken!
Aangezien er blijkbaar geen bakkende ouders bij mij op school zitten, had ik zelf maar even wat gemaakt voor de collega's:
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dag van de leerkracht ... dan maar zelf bakken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Aangezien er blijkbaar geen bakkende ouders bij mij op school zitten, had ik zelf maar even wat gemaakt voor de collega's:
Briljant plan: af en toe moet je jezelf ( en elkaar) verwennen, toch?! Mooie koekjes hoor!
Daar gaan de collega's heel erg blij mee zijn!!
Leuk vrolijk boeketje
Daar zullen ze ZEKER blij mee zijn
Groetjes Marlies.
Schattig
Ach....wat zielig....helemaal NIEMAND die voor jullie iets wilde maken? Vind ik niet leuk hoor......
Heel erg leuke koekjes!
Aah wat lief, waren ze vast heel blij mee!
Dat ziet er uit als een boeketje bloemen,leuk.
Als je jezelf niet af en toe kietelt.... . De koekjes zien er heerlijk uit!
Zo wil ik ook wel een boeketje ontvangen hihi. Je collega's zullen vast blij met je zijn geweest.
Kan je die uitsteker van die bloemen in webshop kopen en zo ja welke is dit dan?
Heb zitten zoeken maar vind ze niet direct terug.
Vind het prachtige koekjes!
Kan je die uitsteker van die bloemen in webshop kopen en zo ja welke is dit dan?
Heb zitten zoeken maar vind ze niet direct terug.Vind het prachtige koekjes!
Die heb ik ooooooooooooooooooooit bij de Xenos gekocht denk ik, het is een lichtblauwe...hoort denk ik bij de paasset met 2 verschillende eieren, onvermijdelijk konijn en mandje. Komt dus in mrt/ apr. wel weer in 't schap.
groetjes Sas
oh, wat enig zeg!
En dat is een leuke tractatie...zullen je collega's vast erg lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dag van de leerkracht ... dan maar zelf bakken!