1

Onderwerp: Ruitje wit/goud

Voor het eerst me gewaagd aan ruitjes op de taart.
De taart is maar een kleintje, 15 x 15 maar wel 8 cm hoog.
Marshmellowfondant en gevuld met laagje jam en  2 x mascerpone met verse framboosjes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8SVZYARJ.jpg

2

Re: Ruitje wit/goud

Wat een mooie hoge taart en je ruitje is hardstikke leuk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

hij ziet er prachtig en chic uit, echt mijn stijl  :thumb: :thumb:

4

Wat een mooie hoge strakke taart!

5

Sinds ik geen dijkjes meer maakt lijkt het wel of de taarten veel en veel strakker zijn :)

6

Jee wat een hoge. En wat mooi strak.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Mooi, en lekker!

Groetjes WendyK

8

Ziet er super chique uit!

9

ziet er erg leuk uit meis!

10

Mooi zeg, chique taartje!

11

erg mooi is ie!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

12

Wat een lieffie

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

13

Zomaar een taartje voor thuis? Vind um leuk, daar kan je vast wel iemand mee verblijden. Wel beetje sjiek zelfs!

14

Heel leuk gedaan!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

15

Tr

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

Moooooooooooi!!

Je hart fluitsert, luister goed!

Mooie taart!!! En wat hoog!!

18

Heel lief! En hij lijkt door de foto echt megahoog :Y

19

Erg mooi en inderdaad erg strak. Prachtig gedaan.
Mag ik eens vragen waarom je geen dijkjes meer maakt? Heb je daar een reden voor of zomaar. Ik doe het nl zelf soms wel en soms niet maar zie niet erg het verschil. Dus ben ik meer geneigd om het niet te doen. het is toch een hele  klus en als het niet perse hoeft. Waarom dan wel.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

20

goed gelukt!! Wat leuk dat ie zo lekker hoog is geworden! Dat vind ik een heel leuk effect geven... zeker met die ruitjes!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

21

miesja schreef:

Mag ik eens vragen waarom je geen dijkjes meer maakt? Heb je daar een reden voor of zomaar. Ik doe het nl zelf soms wel en soms niet maar zie niet erg het verschil. Dus ben ik meer geneigd om het niet te doen. het is toch een hele  klus en als het niet perse hoeft. Waarom dan wel.

Ik vond altijd dat je de lagen van de taartiets door het marsepein bleef zien. Nou had ik hier eens gelezen dat verschillende mensen geen dijkjes spoten en toen ik bij hun taarten keek zag het er gewoon goed uit!
Bij mij zijn de taarten strakker nu ik geen dijkjes spuit dus doe ik het voortaan maar zonder.

22

Mooi!! En wat strak!!
Word ik steeds meer fan van, van zo ruitjes.

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

23

hele mooie taart.

24 Laatst bewerkt door witje75 (10-10-2008 06:13)

petrabennes schreef:
miesja schreef:

Ik vond altijd dat je de lagen van de taartiets door het marsepein bleef zien. Nou had ik hier eens gelezen dat verschillende mensen geen dijkjes spoten en toen ik bij hun taarten keek zag het er gewoon goed uit!
Bij mij zijn de taarten strakker nu ik geen dijkjes spuit dus doe ik het voortaan maar zonder.

Zelf doe ik wel dijkjes spuiten, en ik heb het weleens niet gedaan.
Maar dan heb ik het idee dat de taart bij de randen dus minder hoog is als de rest.
Hoe los je dit op dan? want ik zie een prachtige gladde taart. Of smeer je dan bovenop extra veel op de randen?

En mooie goudkleur, is dat poeder of kleurgel?

25

Wat een beauty!!!