Onderwerp: kasteel taart
Pfff dat was nog eens een flinke klus, het ging me niet helemaal lekker af. De torentjes zijn helemaal scheef.
Gevuld met chipolata.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kasteel taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Pfff dat was nog eens een flinke klus, het ging me niet helemaal lekker af. De torentjes zijn helemaal scheef.
Gevuld met chipolata.

Erg leuk geworden en die mannetjes zo op de uitkijk in zo'n oud kasteel (daarom isie een beetje scheef toch?)
Wat een werk, veel gepriegel denk ik. Maar je mag trots zijn op het resultaat!
Mooi hoor! en de toren van Pisa is ook wereldberoemd!! Vind het dus totaal niet storend, scheve torens horen een beetje erbij.
Ik vindt hem mooi hoor,vooral die riddertjes op de uitkijk zijn erg leuk.
heel leuk, vind de ridders leuk bedacht 
Heel gaaf,stoer kasteel,mooi gedaan.
Heel leuk
Ik vind dat je het knap gemaakt hebt hoor. Dat durf ik nog niet aan een kasteel taart. Dus petje af van mij.
Toch vind ik het een mooie kasteeltaart hoor! Dat hij een beetje scheef is stoort niet. Leuk zo die kasteelmuur en de riddertjes!
Alleen kastelen in flims zijn recht.. Ik vind het niet storend. Vind hem ontzettend goed gemaakt.
Zo die is gaaf geworden!
errug mooi!
Wat een mooi kasteel!!!
Nou hij is harstikke leuk hoor 
Ik denk dat diegen voor wie je hem gemaakt is er harstikke blij mee zal zijn!
Ik heb hem zelf ook eens gemaakt, wat een werk die pilaren die er dan ook nog eens afvallen. Mijn taart heb ik op het laatst maar met 2 pilaren gelaten want de rest stond op instorten. Maar wel heel leuk om te maken!!
Hij is harstikke leuk geworden!!
Tof!!
Geweldig!
Hij is echt heel erg leuk geworden!!
Het is leuk geworden!! Een kasteeltaart is inderdaad heel veel werk, vorige week ook eentje gemaakt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kasteel taart