Re: Orchidee'tjes en vlinders
Erg mooi gedaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Orchidee'tjes en vlinders
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Erg mooi gedaan!
Kijk...dat is een eer om voor de burgemeester een taart te maken...lachen toch?
Ze zijn errug leuk sis 
XXX
leuk hoor! ze zijn lief en mooi strak!
die brugemeester is trouwens lang zo saai niet als hij eruit ziet whahaha, hij heeft best wel humor. daar kwam ik een tijdje terug ook geschrokken achter.
het was bij het stemmen. stond een auto midden op de weg met zijn pleur-maar-neer-lichten aan. dus ik zeg tegen Ed: welke asociaal zet zijn auto midden op de weg om ff te gaan stemmen zeg, het moet niet gekker worden, denkt zeker dat ie alleen op de wereld is, mafkees.... toen zegt iemand achter mij: die mafkees ben ik dus. dus ik omkijken, staat de brugermeester achter mij, gelukkig wel met een grote lach op zijn gezicht. maar altijd als wij de burgemeester zien ergens, moet ik altijd aan samson en gert denken met een raar stemmetje dat dan op zijn belgisch zegt : ahwel meneer de burgemeester!!! en tjadat floepte er dus ook zo spontaan bij mij uit. dus de hele zaal met stemmers lachen en zo ook de burgemeester. en ik met een rood hoofd snel gestemd en maken dat ik weg kwam.....
...sorry Bren, maar ik pies zowat in mijn broek...kan me voorstellen dat je weer gauw uit die zaal wilt komen...maar wel leuk dat de burgemeester er zo leuk op heeft reageerd 
Wat geweldig leuk gebruikt zo die bloemvorm
erg fraai, en die vlinders vind ik erg goed gevonden!
mooi zeg! vooral de orchids!
Dit kan ik alleen maar zeggen....WOHOOOOOOOOOOO
S-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d !!!
Zo komen de orchideetjes en de vlinders volledig tot hun recht... prachtig!
Reken maar dat het bestellingen gaat stromen vanuit de Gemeente. Ze hebben daar tijd genoeg voor koffie met wat lekkers..........
Maak je maar klaar.
Mooie taarten. Vind vooral de bloementaart erg mooi.
prachtig!!!!
Twee hele mooie.schitterende taarten,zowel de bloemen als de vlinders heb je echt top gemaakt.
Super!
Kijk... DAT zijn orchide
Heel mooi en die letters vind ik heel leuk zo!
Een hele mooie chique taart.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Orchidee'tjes en vlinders