Onderwerp: 't Is even doorbijten....

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 't Is even doorbijten....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Nog zo laat op? 
Ik had het je al gezegd: gekkenwerk voor je!!??? Maar wat zijn ze mooi geworden, niet normaal!!! Hello Kitty met chocobiscuit en toch gewoon dekkend gekregen met witte marsepein/fondant. En cocosbc, dat klinkt lekker. Toch niet met de alcoholhoudende Pina Colada getrempeerd he? Was vast een rustig kinderfeestje! Ik vind je boetseersels heel erg goed gelukt en zo heerlijk vrolijk al die kleuren!! Leuk idee, de kaarsjes in de hand van Bumba!!! Meid, ik ben trots op je!!!
Wauw dat is geen hobby meer, dat is bijna werk! Maar het resultaat mag er zijn hoor
Ik vind je bolletje ook heel erg mooi.
Wat een werk heb je er aan gehad.
Het zijn stuk voor stuk prachtige taarten geworden.
Wauw! Wat een mooie verzameling!!
wauw word er helemaal stil van, super geboetseerd 
Ja en dan is plannen heel belangrijk. Maar het is je wel gelukt zeg. Wat een mooie taarten.
Wat een mooie produktie taarten, echt mooi hoor!!!!!
Wauw wat een mooie taarten stuk voor stuk!! En wat een productie 19 kapsels in twee dagen!! Die sauna dag had je zeker wel verdiend 
pfffffffffffffffffffffffff ik kan niet anders zeggen dan :wauw!!! respect hoor! supertaarten, stuk voor stuk. petje af ook voor de hoeveelheid!
Daar zijn ze dan!! Dit mag je ons natuurlijk niet onthouden........wat een plaatjes van taarten!! Allemaal tot in detail afgewerkt!
Maar ja, als iemand zo'n produktie neer kan zetten dan is het onze Caroline wel!! 
Wow, wat een hoeveelheid en wat mooi afgewerkt nog ezg!!
Geweldige taarten! Stuk voor stuk plaatjes. En dat in zo'n korte tijd! Petje af hoor!
Groetjes, Monique
super!!! wat een werk zeg! kan me voorstellen dat je ff moest bijtanken in de sauna!
mooie taarten stuk voor stuk!
Die sauna had je wel verdiend!!! PFFFF wat een werk! En ook nog zo mooi, nit afgeraffeld ofzo!!! Geweldig!
Knap hoor!
Jeetje mina Caroline,wat een taartproduktie bij jou zeg!!!
En wat zien ze er allemaal weer schitterend uit,hele leuke kindertaarten heb je gemaakt,veel geboetseerd ook en allemaal sprekend.
En nu soms een taartvrij weekje?
Hoe krijg je het voor elkaar en allemaal in zo'n hoge kwaliteit. Petje af hoor!
Schitterende taarten!
Ach meid wat een prachtige taarten weer. Wat maak je ze toch altijd leuk zeg.
Oh wat een ontzettend prachtige taarten alweer en je levert ook een constante superkwaliteit af. Een favoriete kan ik niet aanwijzen, want ik vind ze allemaal prachtig!!
Wat een werk!!!! 19 kapsels....waar laat je die allemaal!! 
Ik vind ze stuk voor stuk SUPER!
Jhee wat een hoop taarten en wat zijn ze mooi zeg.
Wauw wat een werk zeg. Maar ze zijn stuk voor stuk prachtig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 't Is even doorbijten....