Onderwerp: kadotaartje (mét strik!)
Taartje voor de nieuwe buurvrouw.
Gevuld met baileyscr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kadotaartje (mét strik!)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Taartje voor de nieuwe buurvrouw.
Gevuld met baileyscr
Ik vind het een leuke taart. Vind het knap dat je strik zo goed is geluk zonder tylose, omdat zonder tylose je lussen inderdaad sneller breken. Dus volgende keer is het slimmer om tylose te gebruiken en de strik op tijd te maken en dus goed te laten drogen! Maar deze ziet er leuk uit hoor 
Mooie taart. Ik vind vierkante taarten idd ook mooi. Zowiezo kun je er meer stukjes uithalen, en je hebt meer decoratie mogelijkheden. Je strik vind ik ook heel mooi gelukt! Je hebt hem gelukkig verder rustig gehouden, daar hou ik wel van.
---zucht--- ik zou ook wel strikken willen gaan maken, maar moet nog wat moed verzamelen. Ik ben zo'n type die het heel leuk vind om te freubelen, maar t moet eigenlijk wel in 1 keer lukken....
groetjes Colinda
Wat een leuk cadeautje! Prima strik hoor!
Ik vind het een mooie strik!!
Hele mooie strik zeg! Ik maak mijn strikken wel altijd met tylose, maar dat is omdat ik marsepein gebruik.
Nou eerlijk gezegd is hij ook heel leuk geworden.
Zo, dan blijft je strik mooi rechtop staan zonder tylose!
Mooie taart.
Zeker weten, knap dat de strik zonder tylose goed blijft staan! En meteen met biesjes, mooi gedaan!
Oh, leuke taart zeg! Wat lief ook om dat aan je nieuwe buurvrouw te geven, zal ze vast erg blij mee zijn! De strik is erg mooi geworden!
Leuk! en ik heb mijn eerste strik ook gemaakt zonder tylose, ging goed maar heb daarna wel tylose besteld 
en ook leuk idee, taartkadootje voor nieuwe buurvrouw!
mooi hoor
Ze zijn zo leuk die kadotaarten met strik,staat ook nog steed sop mijn lijstje om te maken.
die strikken blijven echt super! mooie taart!
Wat gaat je buurvrouw blij zijn met haar nieuwe buren 
Prachtige strik 
xxx
Mooie strik!!
Hij is mooi hoor....
Mooie taart!
wat mooi gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kadotaartje (mét strik!)