Onderwerp: muziektaart met viooltopper
Dag allemaal!
Vandaag is mijn wondertje Rosa 7 jaar geworden. Wat een grote meiden worden ze bij 7 he?
Afijn, ze wilde een muziektaartje en dus komt er dan ook
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » muziektaart met viooltopper
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dag allemaal!
Vandaag is mijn wondertje Rosa 7 jaar geworden. Wat een grote meiden worden ze bij 7 he?
Afijn, ze wilde een muziektaartje en dus komt er dan ook
Joh wat kunstig, knap hoor! Maar heel jammer van het smelten
... Maar hij was toch vast heel lekker.
wow heel mooi zeg.
De viool is echt supermooi!
Wat een schitterende muziek taart zeg!
En nog gefeliciteerd met je wondertje 
zonde van het smelten, maar vind em wel super!!!!
Ooow het smelten valt niet eens op met zooooo`n gave viool en die rozen. Schitterend gemaakt.
Heel gaaf gemaakt. Viooltje is net echt hout, mooi hoor!
Waar heb je jouw taart mee afgesmeerd??
Wat een leuek taart! Die viool is heel erg goed gelukt, mooi geverfd! Inderdaad veel smelt actie op je taart, jammer...
Praachtig gedaan!
Prachtige topper! Mooi hoor
En natuurlijk gefeliciteerd met je grote dochter!
Maarre... de extra blanke is geen nieuwe marsepein hoor, dat is de "oude". Misschien de overgang vanuit vriezer naar warmte te groot? Ben je wel in de koelkast begonnen met ontdooien?
wat een prachtige viool zeg, wauw!!!
zonde van het smelten!
Enig gemaakt die viool!! 
Gefeliciteerd met je grote meid!!
Hoi hoi!
Dank voor de leuke reacties!
Tja, ik heb hem inderdaad direct uit de vriezer buiten de koelkast gezet, dat is dus niet verstandig? En het was ook met botercreme mix afgesmeerd, maar daar heb ik nooit eerder problemen mee gehad... En als je een taart in de vriezer zet, moet er dan ook plastic omheen?
Ik ben benieuwd hoe jij dat doet Marianne! andere ervaringen ook welkom!
Nelleke
Wat is je topper prachtig!!
Wat heb je een leuke en mooie taart voor haar gemaakt,zelf vond ik de andere mp ook lekkerder werken.
Gefeliciteerd met je dochter.
He, leuk weer eens een taart van je te zien! Wateen mooie viool zeg. En ja, grote meiden he, ik heb er ook 1 van 7, dan zijn ze ineens al dat kleuterige kwijt...
Invriezen is volgens mij het beste in een zak, daarna uit de zak in een taartdoos in de koelkast en dan 24 uur later pas kijken! Dan is ie weer keurig...bij mij 
Jammer van het smelten :-( Super topper!!!
groetjes,
Dorieke
wat leuk zeg!! erg mooi!
Wat ontzettend mooi gedaan zeg die viool met de rozen. Heel gaaf.
Tja, ik heb hem inderdaad direct uit de vriezer buiten de koelkast gezet, dat is dus niet verstandig? En het was ook met botercreme mix afgesmeerd, maar daar heb ik nooit eerder problemen mee gehad... En als je een taart in de vriezer zet, moet er dan ook plastic omheen?
Ik ontdooi zoals-ie wordt ingevroren. Dus als de taart in een doos uit de vriezer komt, dan met doos in de koelkast. 24 uur van te voren en de laatste 2 uur buiten de koelkast om op te drogen. Zowel met de extra blanke marsepein (de "oude dus") die jij nu hebt gebruikt als met de FunCakes marsepein. Het enige verschil is dat ik bij FC-marsepein de doos verder open doe, die doet iets langer over opdrogen.
Als je in een zak invriest, ook in de zak, in de koelkast laten ontdooien. Daarna zelfde: laaste 2 uur zonder zak laten opdrogen.
Afsmeren doe ik nooit met mix, altijd met 1 op 1 botercr
Wauw mooie viool!! Balen van het smelten zeg!
Dankjewel Marianne en Rianne! Dit ga ik maar eens onthouden!
Nelleke
Ondanks je ruzie met ontdooien is het een prachtige taart,
met een super topper.
gefeliciteerd met je meissie.
Ook ik vind hem prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » muziektaart met viooltopper