1

Onderwerp: scooby doo 3D

Mijn eerste 3d taart.
Matig tevreden. Ik weet het niet goed. Hij kan er mee door dat wel. Ik zat ook in spanning of ik het wel kon.
Ja op iets zeggen maar nog niet goed weten hoe of wat. Klinkt ongetwijfeld bij velen bekend in de oren

http://farm4.static.flickr.com/3016/2920478935_e3992a82e4.jpg?v=0

2

Re: scooby doo 3D

ik vind het een hardstikke leuke scooby Doo!

3

Matig tevreden????? Vind hem echt onwijs gaaf! En hij lijkt nog sprekend ook!
Petje af hoor!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

4

Wauw wat een project, lijkt me vreselijk moeilijk maar wat is hij leuk geworden!!

5

voor je eerste is hij toch goed geslaagt, het is al 1 groot iets dat hij op zijn geheel blijft
mogen we weten hoe je bent tewerk gegaan?

6

woooow dat is toch een how to waard :)

7

Hij ziet er werkelijk prachtig uit! Ik zou hem meteen herkend hebben. Super Karen!

Corinne
Sugar & Flour

8

Wat een leuke scooby doo,vind hem echt onwijs gaaf gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9

:Y Hoor, ik herkende hem meteen!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

Hij is goed gelukt zeg! Duidelijk Scooby Doo.

11

hartstikke leuk geworden.

12

Hartstikke goed, joh! Ik zou het je (nu nog) niet na doen!! ;)

Groetjes, Celina.

Groetjes, Celina.

13

Je hoeft niet matig tevreden te zijn hoor. Ik vind het al knap dat je ja zegt op iets waarvan je nog niet weet of het gaat lukken. Maar ja het is je dan ook uitzonderlijk goed gelukt. Een echte scooby doo. Helemaal super.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Ik vind hem goed gelukt hoor, SUPER!

Groetjes,
Marja

15

Tjee wat een werk! Hoe heb je dat allemaal gedaan? En zit er in zijn voorpoten ook cake of is dat alleen marsepein? Hij is hartstikke leuk!

16

Wow wat een project!! Ik zeg altijd als  ze iets vragen wat ik nog nooit gedaan heb ik het ga proberen! Lukt het niet dan wordt het wat anders. Ik vind hem goed gelukt hoor, misschien volgende keer de kin iets langer maken? Wordt ie lekker sullig van :-)

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

17

super echt waar!!! vind hem ook lijken ook. wat ik me wel altijd afvraag bij zulke prjectjes  hoe snijd je zoiets aan hahahahahaha lijkt me best moeilijk. ik zou niet degene willen zijn om het aan te snijden! maar vind hem echt super goed gelukt

18

Scoobie doobie doooooooooooooo! Super gaaf!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

19

knap hoor!!

20

Scoobydoobiedoooooo, wat een leukerd!

21

Hij kan ermee door...? Hij is geweldig, herkende hem meteen!

Groetjes Renske

22

De kin had ook wat langer gemogen (nu is het meer de babyversie) maar ik durfde de zwaartekracht niet te fel tarten.
Alhoewel hij nu heel stevig aanvoelt. Het zijn 3 ronde cakes op elkaar (zoals in dat filmpje van confetticakes ) vullen en dan bijsnijden.
Het hoofd gesneden uit cake dat in een kommetje gebakken was.
Eerst de 3 gevuld, bijgesneden en bekleed, stok doorgestoken. Nog 2 cirkeltjes cake uitgestoken en bekleed zodat er een nek was. Hoofd uitgesneden en bekleed en erop gezet. Dan de details aanbrengen.

23

Euhm, stok doorgestoken?? :think:
Hopelijk een eetbare? :)

Hoe dan ook, stok of niet, ik vind dit een geweldig mooie taart. Nee, geen taart. Dit mag kunst genoemd worden :thumb:

xxx

24

Ohh die is GAAAfffffffff :thumb:
Die vind ik geweldig :Y

Groetjes Marlies.

25

Ik vind hem geweldig, ik begrijp dat jij maar gematigd tevreden bent ...je zit er vlak met je neus op en zou nu dat je hem gemaakt heb het een en het ander anders gedaan hebben!!!!, maar hebben we dat niet allemaal......... oooooooooh, had ik dit maar zo of dat had ik zo maar gedaan, we kunnen toch geen perfecte taart maken, we kunnen alleen de perfectie nastreven.....maar jou scooby is TOP!

Vele en lieve groetjes Nicole