1

Onderwerp: voorstellen

Hoi Allemaal

Ongeveer 2 maanden terug is het virus van een leuke en lekkere taart helemaal bij mij aangeslagen.
Ik heb al een paar keer op het forum gekeken maar mij vandaag toch maar ingeschreven. Ik weet namelijk dat een forum erg verslavend kan zijn en hier dan veel tijd in gaat zitten. Maar dit gebeurde bij mij toch al ondanks dat ik mij niet heb aangemeld dus vandaar dat ik het nu toch maar doe.

Ik ben Krista Jonkers, 29 jaar. Ik ben getrouwd en wij hebben drie kinderen. Annebel van 5 jaar, Huub van bijna 4 en Floris. Deze zomer geboren.
Ik geef verzorgings lessen op een middelbare school en in de avonduren volg ik nog een studie. Tevens hebben wij een eigen bedrijf en de boekhouding is ook mijn taak.

Toen onze dochter deze zomer 5 werd had ik zo iets van ik doe geen moeite met haar verjaardag. Meestal organiseerde ik een bbq voor de hele familie en bakte ik een eenvoudige taart. Onze jongste was namelijk nog maar 5 weken en zo hebben wij de verjaardag en het geboortefeest gecombineerd.
Maar toch doordat ik gewend was om altijd uitgebreid voor de gasten te zorgen was een eenvoudige taart mij toch te matig. Dus speuren op het internet en zo is het virus aangeslagen.
Ik heb voor haar een kasteel taart gemaakt. (die voorop de jaargids van 2008 van Wilton staat). Het resultaat was goed en onder het genot van veel oohh's en aahhh's heb ik samen met mijn dochter de taart aangesneden. Helaas vonden de wespen hem ook erg aantrekkelijk met als gevolg dat het gevaarlijk taart eten was.

Groeten
Krista

2

Re: voorstellen

Welkom op dit reuze gezellige en leerzame forum ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

welkom op dit te gekke forum

4

Welkom op dit o-zo verslavend forum :lol:
Succes en veel bakplezier......

Groetjes marlies.

5

Hoi,

Leuk dat je bij ons bent gekomen,leuke hobby he,taarten bakken,decoreren en op eten natuurlijk.
Succes met je taarten.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

Welkom bij de club en ik ben benieuwd naar je kreaties

Groeten van Nicole

7

Welkom op dit gezellige forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif

http://politiek.files.wordpress.com/2007/04/welkom.gif

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs