1

Onderwerp: Boltaart vorm

Hallo allemaal,

Ik wil graag boltaartjes gaan maken en iedereen heeft het over een vorm die gekocht kan worden bij de Ikea of Blokker. Nu ben ik vandaag bij de Blokker geweest maar heb 'm niet kunnen vinden. In de webshop zag ik ook iets staan, wordt dit er ook voor gebruikt of kan deze vorm niet?

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1537

Ik hoor graag van jullie met welke vorm ik die mooie boltaartjes kan gaan maken!?

Alvast bedankt,

2

Re: Boltaart vorm

De bolletjes van Ikea zijn uit hun assortiment genomen. Die van Blokker is volgens mij best groot, iets van 20-25cm doorsnee. Waarschijnlijk niet echt handig dus voor probeer taartjes. Je kunt wel metalen of glazen "vla-schaaltjes" gebruiken, let er dan wel op dat het glas vuurvast is.
Als je iets uit de webshop gaat bestellen kun je het beste voor de Sportsbal pan gaan.

Succes!
Groetjes, Jos

De bolletjes van ikea zijn nog steeds te koop hoor.

en die jij aangeeft uit de webshop is geen bolletje hoor.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

Voor bolletjes kan je ook de 'pap'schaaltjes van Action gebruiken,
dus gewoon de glazen schaaltjes...!

5

bij blokker is ie al heel lang uit het assortiment heb ik me vandaag laten vertellen.
bij de ikea kun je ze gewoon kopen.
kijk maar eens op de site, en zoek op blanda.

6

Ik heb op de Ikea site gezocht naar Blanda en dan krijg ik een serveerschaal van RVS, klopt dat? Kan die gewoon in de oven?

7

ja dat klopt, die kun je gewoon gebruiken in de oven ;)

http://fototaartjes.hyves.nl regio kerkrade/heerlen e.o

8

die bij blokker is een metalen beslagkom met garde in doos van le chef kost 4,95 ongeveer. Hij zit in een blauwe doos

9

Marleen schreef:

die bij blokker is een metalen beslagkom met garde in doos van le chef kost 4,95 ongeveer. Hij zit in een blauwe doos

hier is ie dus al kweetniethoelang uit het assortiment! terwijl het een grote blokker is. als het niet gaat regenen ga ik even in de huesmolen kijken.

10

ik heb er nog 1 staan die ik nog niet gebruikt heb. Dus als er een liefhebber is dan wil ik hem best van de and doen. Hij is voor mij best groot en iedereen heeft bijna liever of een 24 cm taart of een grote vierkante

11

Oooo, Ikea heeft ze nog??? Gelukkig, in Haarlem zeiden ze tegen mij een tijdje geleden dat de 20 cm rvs blanda eruit gaat (ze waren toen op).
Goede reden om snel weer te gaan!

Groetjes, Jos