Onderwerp: 1ste betaalde Cupcakes
Jaja donderdag kreeg ik de vraag of ik voor zaterdag 15 Cupcakes wilde maken.
Tuurlijk wilde ik dat wel doen hihihi
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1ste betaalde Cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jaja donderdag kreeg ik de vraag of ik voor zaterdag 15 Cupcakes wilde maken.
Tuurlijk wilde ik dat wel doen hihihi
ik vind ze heel sjiek zo met die pareltjes erbij, mooi hoor!
Heel sjiek!
Wat een mooie kleurencombinatie. Is dit ook een cuttlebugmatje? Hij is erg mooi!
ik vind die print idd hartstikke leuk zeg, grappig ook dat je het groene accent laat terugkomen in de cupcakebakjes!
Wat een mooie kleurencombinatie. Is dit ook een cuttlebugmatje? Hij is erg mooi!
Deze zijn gemaakt met een embossingmalletje van Fiskars
Je kunt ze eventueel ook kopen bij Pipoos
ik vind die print idd hartstikke leuk zeg, grappig ook dat je het groene accent laat terugkomen in de cupcakebakjes!
Hahah ja dat doe ik dus altijd...............rood bakje krijgt rode tinten en bij deze dus de groene versie
Keetie schreef:ik vind die print idd hartstikke leuk zeg, grappig ook dat je het groene accent laat terugkomen in de cupcakebakjes!
Hahah ja dat doe ik dus altijd...............rood bakje krijgt rode tinten en bij deze dus de groene versie
En dat vind ik dus geweldig sjiek staan. Erg mooie cc`s.
ze zijn leuk
Heel lief!
Kei mooI! Leuk kleurtje groen!
Ziet er goed uit!
leuke kleuren.. fris
Mooi hoor!
Heel mooi!! Leuk met die groene pareltjes!
Hartstikke super, zien er mooi en erg netjes uit! Heel strak uit je cuttlebug gekregen, mooi!
Toppie wat een mooie kleurencombinatie
Groetjes Marlies.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1ste betaalde Cupcakes