1

Onderwerp: Blanco bruidstaart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-74HKR4QC.jpg

Begin van een oefenbruidstaart. Morgen maak ik hem tijdens mijn laatste cursusdag af. Gezien ik altijd wat 'traag' ben heb ik alvast wat voorwerk thuis gedaan. Ik weet nog niet precies hoe ik hem verder ga decoreren.

Ik weet trouwens ook nog niet wat ik met de taart zelf aan moet  :N: Denk dat ik hem maar naar mijn moeders werk breng ofzo..

2

Re: Blanco bruidstaart

een mooi begin is het halve werk. ;)
Hoe heb je die parel rand gemaakt? met zo'n randen geval waar je een rolletje tussen legt? Want het ziet er erg strak uit, ik krijg ze dan nooit zo mooi. :(

3

ik vind hem er super uit zien.

als die af is ff foto plaatsen hoor....

4

Ziet er strak uit!Mooi randje idd!!

Dat heb ik nou ook, ga workshop Debby Brown doen, wordt ook een bruidstaart,3 lagen!Maar wat doe je er idd mee als hij af is :)

5

Wat je ermee doet? Opeten!!!! Maar eerst weer foto`s maken. Hij ziet er half af al super uit zeg. Mooi strak.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

wendy schreef:

Hoe heb je die parel rand gemaakt? met zo'n randen geval waar je een rolletje tussen legt? Want het ziet er erg strak uit, ik krijg ze dan nooit zo mooi. :(

Dankjewel! Ik heb inderdaad dat apparaatje ervoor gebruikt. Het is even pielen maar het resultaat valt niet tegen, vooral als je het dust. Je ziet, althans bij mij, wel een naadje lopen maar als je er met een kwastje overheen gaat wordt dat ook wat minder.

Ik denk dat ik draperie

7

Enne, ik ben van harte bereid om de helft te komen halen hoor, die eet ik dan wel op!!!!
Ik vind hem nu al prachtig!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

8

Oei mooi zeg!

Ik vind hem zo al prachtig, meer dan een roosje of ander bloemetje heeft ie niet nodig!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

9

Jaaa, doe mij ook een stukkie!
Ik vind ´m nu al mooi! Prachtig dat parelrandje, ik weet het nu zeker, ik moet ook zo´n ding!

Groetjes, Jos

10

Heel mooi en superstrak!

Groetjes Renske

11

Wauw, zo is die ook al super mooi! AUB niet te veel op doen, dan word ie zo druk! Liever 1 mooi ding dan 30 kleine beetje mooie dingen!

Wauw wat mooi strak!

13

ben benieuwd als die af is, ziet er nu al strak uit :)

14

Erg mooi ik ben benieuwd naar het eind resultaat!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

15

Ziet er al keurig uit!

16

Ziet er al heel GOED uit....:thumb:

Groetjes Marlies.

17

Mooi zeg! Ik ben weg van dat randje. Wat voor apparaatje is dat dan, waarmee je dat maakt?

18

So far, so good :D Ziet er mooi strak uit, en mooi randje. Ben benieuwd wat je er verder van gaat maken :D

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

19

Ben nu al onder de indruk, ben benieuwd naar het eindresultaat! :)
Groetjes,

Celina.

Groetjes, Celina.

20

Het eerste begin ziet er al veelbelovend uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

21

Dus die parels heb je zelf gemaakt? Ik dacht eigenlijk aan zo'n streng kralen. Maar dit is echt mooi! Wil ik ook!!!
Lekker strak ook, ben benieuwd wat het eindresultaat wordt, wel showen h

22

Dazwa84 schreef:
wendy schreef:

Dankjewel! Ik heb inderdaad dat apparaatje ervoor gebruikt. Het is even pielen maar het resultaat valt niet tegen, vooral als je het dust. Je ziet, althans bij mij, wel een naadje lopen maar als je er met een kwastje overheen gaat wordt dat ook wat minder.

Ik denk dat ik draperie

23

Wat mooi strak!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

24

deysi schreef:

Dus die parels heb je zelf gemaakt? Ik dacht eigenlijk aan zo'n streng kralen. Maar dit is echt mooi! Wil ik ook!!!
Lekker strak ook, ben benieuwd wat het eindresultaat wordt, wel showen h

25 Laatst bewerkt door Dazwa84 (06-10-2008 20:19)

Bijna af:

http://94.100.113.22/374500001-374550000/374513101-374513200/374513145_6_JqQW.jpeg

Maar wat moet ik nou met de bovenkant?? Roosjes vind ik er niet meer bij passen. Ik zat te denken aan een rechtopstaand hart met daarop Z & M (Van 'Zaans Museum',  waar mijn moeder werkt, daar gaat ie morgen nl. heen :P)

Berichten [ 1 tot 25 van 42 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blanco bruidstaart