1 Laatst bewerkt door ellenkocky (05-10-2008 20:07)

Onderwerp: Eerste bruidstaart

Mijn eerste bruidstaart

Bovenste gevuld met caramel en bonbonbloc

De onderste met aardbeienmousse en banketbakkersroom met mandarijntjes

Ik vond het heel leuk om te doen, eigenlijk is het niet anders dan een gewone taart alleen het is gewoon spannend omdat het een bruidstaart is en voor het eerst stapelen, en dacht dat dat wel mee viel maar de volgende keer maar iets netter.

http://94.100.114.35/368350001-368400000/368398401-368398500/368398477_5_neYY.jpeg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UBQBVGVD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BMVSWNPK.jpg

Tips zijn welkom, de kleuren komen op de foto uit faler uit, doordat de foto's met mn telefoon zijn gemaakt.

2

Re: Eerste bruidstaart

super gedaan, hele mooie taart :)

3

Hele mooie strakke taart :thumb:

Groetjes marlies.

4

Dat het je erg goed gedaan  pfff...wat een werk :Y

Groetjes Katy

5

Mooi gedaan zeg. Hele mooie bruidstaart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Goed gedaan hij is echt mooi

groetjes fleur

Mooie taart!

8

wat een mooie taart is dat zeg

9

Leuke taart

10

Ik neem aan dat de bovenste foto wel de kleuren goed laat zien?! Daar is ie erg mooi. Ik vind 'm er ook echt lekker uit zien!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

11

Mooi geworden hoor!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

12

Ik vind hem mooi geworden! De eerste foto is qua kleur ook de mooiste! Mooi dat goud!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

13

Ziet er goed uit voor je eerste bruidstaart!

14

Ja de bovenste is echte kleur, zie dat ze de ringen hebben verplaatst wat ik persoonlijk juist zo jammer vind.... maar oke...

15

ik vind de kleuren erg mooi, op de bovenste foto komen ze het beste uit. ik ben weg van je kleur goud!
nog 2 kleine opmerkingen van mijn kant. ik vind het zelf altijd mooier als de letters netjes recht liggen op een taart, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook jouw bedoeling is geweest of juist helemaal niet natuurlijk :O. is natuurlijk ook een kwestie van persoonlolijke voorkeur. ik leg altijd eerst de letters los neer en dan schuiven tot ik het mooi vind en dan pas vast maken. en bij de onderste taart zou ik een randje gemaakt hebben onderaan, ik zie dat die niet helemaal strak is, maar dat kan natuurlijk ook door het verplaatsen komen....;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Erg mooi zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

17

Je goud is wel erg mooi hoor! Is dat geverfd of gespoten?

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!

18

geverfd, met alcohol en poeder om te dusten

19

Voor een eerste ziet het er goed uit!!

Voor de tips opmerkingen sluit ik me bij Brenda aan:

kwebbeltje schreef:

nog 2 kleine opmerkingen van mijn kant. ik vind het zelf altijd mooier als de letters netjes recht liggen op een taart, maar ik weet natuurlijk niet of dat ook jouw bedoeling is geweest of juist helemaal niet natuurlijk :O. is natuurlijk ook een kwestie van persoonlolijke voorkeur. ik leg altijd eerst de letters los neer en dan schuiven tot ik het mooi vind en dan pas vast maken. en bij de onderste taart zou ik een randje gemaakt hebben onderaan, ik zie dat die niet helemaal strak is, maar dat kan natuurlijk ook door het verplaatsen komen....;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

20

Het is een hele mooie geworden!!

21

Mooi hoor voor de eerste keer...!!!! Te gek

cake a day, takes the sorrow away!!!!

22

Dank je voor de tips, en een rand eronder word het wel mooier van ja... thanks....

23

Dat is een hele mooie,schitterende bruidstaart,je mag trots op je eerste bruidstaart zijn,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

24

Mooi, hoor!!

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl