Onderwerp: Topsy-Petshop-Halloween-Woezel&Pip-Smurf-Poes-Bugs Bunny - eh, taart !
Dag allemaal,
jullie commentaar is duidelijk, ik ben er teweinig
... dus hier weer een paar van Koenie:
Voor Richard en Saskia, een zwart-witte Topsy met prachtig geboetseerd paartje van Annemieke (Miekje). Helaas geen geweldige foto... op locatie opgebouwd en dus geen mooie foto thuis kunnen maken:

Vulling: bbr, vanille creme en verse aardbeien.
Een Littlest Petshop voor Femke. De kleine geboetseerde petshopjes vond ik zo leuk... moeilijk om weg te geven
:

Vulling: aardbeienmousse.
"Halloween"... kookpot met heksen (geinspiet door Wendy) voor Femke. De vegen op de ondertaart waren te danken aan mijn jongste, Milou. Lief dat ze was wilde ze koffie voor ons zetten. Helaas viel het volle Senseo-water-resevoir uit haar handen en spatte naast m'n keuken, ook de taart nat...:

Vulling: bbr en aardbeienvlaaivulling
Woezel en Pip voor Philine die 2 werd:

Vulling linkerkant: bbr en aardbeienvlaaivulling.
Vulling rechterkant: Hemelse Modder
M'n grootste hexagon-pan met paddestoel en smurfjes:

Vulling: Hemelse Modder
Een poezentaart voor Lynn, een vriendinnetje van mijn oudste dochter Iris:

Vulling: bbr en aardbeien.
Voor de tweeling Quinten en Benice, die hun 7e verjaardag vierden dan ook een tweelingtaart. Benice is gek van konijnen en kreeg haar deel met Bugs Bunny. Quinten houdt van de zee en de dieren daarin en kreeg zijn deel:

Vulling: aardbeienvlaaivulling en bbr.
Nou, volgende week weer een bruidstaart, waarbij Miekje me gelukkig komt helpen. En dan staan er nog 2 'gewone' op de agenda, geloof ik, ik ga dat nu niet checken... 't kunnen er maar zo 4 zijn... 
www.taartenvankoenie.nl