1

Onderwerp: Voor verlate verjaardagsvisite...

dit bolletje van 15cm nog even gemaakt. Mijn verjaardag is al een dikke maand geleden, maar toen waren ze een weekendje weg. Ik kon het toch niet laten om even een klein taartje te maken. Kon ik ook gelijk mijn blaadjes uitstekers van mijn verjaardag uitproberen!
Gevulde met 2 lagen zwiterse room waarbij ik door 1 laag wat chocolade uit zo'n knijpfles heb gemengd :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-33DMBOVM.jpg

Re: Voor verlate verjaardagsvisite...

Hij is erg schattig en wat een leuke foto met die rozen erbij.

Groetjes Renske

3

wat een lievie

4

mmmm.....dat zullen ze vast lekker vinden!

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

5

Helemaal leuk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

H

7

Leuk gemaakt.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Schattig taartje, heel fris met die kleuren zo. Meteen ff een vraagje: Hoeveel puntjes haal je uit zo'n taartje. Wil vandaag eigelijk een chocoboltaartje maken met een Blanda schaal van doorsn. 12 cm. Hoeveel puntjes kunnen daaruit: 2?
groetjes Linda

9

mooi strak taartje!

groetjes Bibia

10

Mooi taartje!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

11

linda schreef:

Schattig taartje, heel fris met die kleuren zo. Meteen ff een vraagje: Hoeveel puntjes haal je uit zo'n taartje. Wil vandaag eigelijk een chocoboltaartje maken met een Blanda schaal van doorsn. 12 cm. Hoeveel puntjes kunnen daaruit: 2?

Ik heb geen ikea bolletjes, maar die van de action. Deze is 15 cm en je hebt ook

12

Vind het een lief taartje. Leuk met die roosjes zo erop.
Je randje eromheen ook erg leuk :D

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

13

Een lief mooi taartje :)

14

tja nieuwe spullen zijn er om uitgeprobeerd te worden en dit is een hele leuke geworden (ik heb ook alleen de actionschaaltjes en het werkt prima)

Alles goed???? nee 3 fout

15

Leuk klein taartje,zal de visite zeker gewaardeerd hebben.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Wat een schatje!

17

Nou, renate, ik dacht laat ik nou eens heeeel spontaan op 1 van je taarten reageren. :Y :O :lol:
Hihi, sorry, beetje moe dus wat melig. ;)
Het is wel een schatje trouwens, mooi strak bekleed, en als ik hier toch ben, mag ik dan ook meteen een tipje geven?

Ik hoor of lees geen nee, dus wie zwijgt stemt toe. :lol:

Als je roosjes maakt, al zijn deze erg schattig, is het vaak erg mooi om 1 kant een klein beetje plat te drukken, ik gebruik daar mijn vinger voor met een stukje huishoud folie eroverheen. :Y
En als je dan de blaadjes oprolt, hou ze dan op gelijke hoogte, dus niet naar beneden gaan, dan voorkom je dat het in het midden een puntje wordt.
Hihi, ik heb bij zo'n puntje in het midden altijd het gevoel an een doorgeschoten andijvie kropje. :)
Maar dat komt vast door te veel tijd doorgebracht te hebben op een volkstuin. :lol:

18

Eindelijk een antwoord van Wendy!!!!!!
Ben helemaal sprakeloos.......................:lol:

Bedankt voor je tip! Maar eh dit waren rolroosjes, geld je tip dan nog steeds??
Of heb jij het over gewone roosjes??

Nou ja, leuk dat je gereageerd hebt, je heb het zeker in het andere topic gelezen ;)
In ieder geval zie ik je volgend jaar op de 23 feb. kom ik een hele dag tips van je aannemen!!