Onderwerp: hallo allemaal ik heb jullie hulp nodig
hoi hoi ,
ik ben nathalie mama van dominique ( niek ) en hij word 31 oktober 4 jaartjes oud !!
ben altijd druk in de keuken en cakes bakken en de simpele slagroomtaarten daar draai ik mijn hand niet voor om , koekjes worden minimaal 1x per maand gebakken van speculaas tot zandkoekjes ........
ik ben 22 jaar , mijn hobby's zijn mijn man en kind op 1 en mijn beestenboel komt daarna .
ben erg creabea aangelegd en vind het heerlijk om savonds lekker te knutselen , in de keuken of gewoon lekker aan de eethoek .
nu is het zo dat niek over 3 weekjes 4 jaar word en wil ik een mooie taart voor hem maken ......
hij is zwaar verslaafd aan bussen en schreeuwt de oren van me kop als we op de weg zitten , dan komt er heel onverwacht EEN BUS !!!!! van de achterbank vandaan.
ik zat te denken om een normale rechthoekige cake te bakken en die door midden te snijden en daarwat lekkere vulling in te doen , en over die cake marsepijn te doen.
maar............. aangezien ik nog nooit met marcepijn heb gewerkt zou ik het me god niet weten waar ik het kan verkrijgen en welke kleuren er beschikbaar zijn etc etc etc.
het moet een groene bus worden ......... een echte echte ..... hihi.
jullie kunnen mij vast wel wegwijs maken in het marcepijn wereldje .....
dank jullie wel alvast !!!