Re: Dierendag Taartje...
Daar zijn de diertjes,leuk op een taart,lijkt wel of ze op een grote kei staan,daar doet de kleur taart me aan denken,vindt het wel wat hebben zo.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dierendag Taartje...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Daar zijn de diertjes,leuk op een taart,lijkt wel of ze op een grote kei staan,daar doet de kleur taart me aan denken,vindt het wel wat hebben zo.
Heel leuk geworden.
Komt het door de poedersuiker dat je zwart grijs is geworden? anders zou ik het gewoon op een tafelzeil gaan uitrollen (je weet wel zo'n doorzichtige) en dan met tafelzeil en al over je taart heen en dan het zeiltje eraftrekken, dan heb je geen last van poedersuikervlekken
en tylose is trouwens een eetbare versteviger die je door marsepein/fondant mengt om het wat harder te laten worden en crisco is hierboven al gezegd een plantaardig vet
Mooie taart!
Heel leuk geworden.
Komt het door de poedersuiker dat je zwart grijs is geworden? anders zou ik het gewoon op een tafelzeil gaan uitrollen (je weet wel zo'n doorzichtige) en dan met tafelzeil en al over je taart heen en dan het zeiltje eraftrekken, dan heb je geen last van poedersuikervlekken
en tylose is trouwens een eetbare versteviger die je door marsepein/fondant mengt om het wat harder te laten worden en crisco is hierboven al gezegd een plantaardig vet
Ja het is gekomen door de poedersuiker maar dat tafelzeil ga ik eens proberen zo zonde van die mooie zwarte kleur.
Ja tylose heb ik maar wist niet wat crisco was maar nu wel hihihh....
Bedankt voor de tip.
gewoon goed gelukt en ik kan je helaas geen tip over zwart geven, bij mij is het zo op

Wat een leukie;)
Vind het juist zo leuk op dat grijze.
Heel lief.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dierendag Taartje...