Onderwerp: Barbie Mariposa....maar dan anders
Hoi allemaal,
Morgen wordt mijn dochter 6 jaar en hoewel ik al een verjaardagstaart in de vriezer heb liggen (gemaakt bij de workshop van Marianne), kon ik het toch niet laten. Ze krijgt van ons o.a. de dvd van Barbie Mariposa. Dus ik dacht...dat ga ik maar eens proberen.
Wat een #@$()*@ werk om zo'n griet aan te kleden, zeg! Ik wilde niet zo'n staande barbie, dus heb haar maar gewoon een jurk van marsepein aangetrokken. Ging niet helemaal soepel, maar het is uiteindelijk toch gelukt. Behalve de schoenen...die kreeg ik niet voor elkaar...dus mw heeft blote voeten. Ik weet ook nog niet precies hoe vleugels etc mooi bevestig krijg, dus heb ik ze maar op de boom geplakt en de barbie er tegenaan... :-)
Ik heb de boom in elkaar geflanst van chocoladecake...in een glas gepropt en met veel moeite eruit zit pielen....maar zo in z'n geheel zie je er niets van! hahaha
Al met al de hele dag bezig geweest, voel mijn rug en schouder wel...maar ik ben tevreden met het resultaat.

In ieder geval bedankt voor het kijken en als je tips of opmerkingen hebt...ik hoor ze graag! Ik moet nog een hoop leren :-)
Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl